خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

جشن قهرمانی اینتر، با حضور هزار هوادار

جشن قهرمانی اینتر، با حضور هزار هوادار
هفته پایانی رقابت های سری آ ایتالیا، روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد که تیم های میلان، یوونتوس و ناپولی به دنبال کسب دو سهمیه باقی مانده ایتالیا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هستند و اینتر با خیال راحت در پی برگزاری جشن قهرمانی است.
آنتونیو کونته سرمربی نراتزوری که موفق شد پس از 11 سال اینتر را به مقام قهرمانی سری آ برساند، عصر یکشنبه فارغ از تمامی حواشی، حساسیت و جنجال های هفته پایانی لیگ ایتالیا، جشن قهرمانی تیمش را در استادیوم جوزپه مه آتزا برگزار می کند.
اینتری ها موفق شدند به سلطه 9 ساله یوونتوس بر فوتبال ایتالیا پایان دهند، بسیار بدشانس بودند که در سال منتج به قهرمانی تیمشان، اجازه حضور در استادیوم ها را نداشتند و به دلیل قوانین اپیدمی کرونا، تنها از پای تلویزیون نظاره گر قهرمانی تیمشان بودند.
با این وجود، هزار اینتری از میان میلیون ها هوادار نراتزوری در ایتالیا، این شانس را دارند تا در جوزپه مه آتزا شاهد بالای سر بردن جام قهرمانی باشند. دال پینورییس سازمان لیگ در آستانه برگزاری هفته پایانی سری آ گفت: درخواست حضور ۱۰۰۰ هوادار در ورزشگاه برای بازی اینتر و مقابل اودینزه و مراسم تحویل جام را به مراجع ذی‌ربط داده ایم.
بدین ترتیب جشن قهرمانی اینتر پس از 11 سال، در استادیوم خالی برگزار نمی شود و هزار نفر از هواداران این تیم می توانند با حضور در استادیوم جوزپه مه آتزا، بالای سر بردن جام قهرمانی توسط سمیر هندانوویچ را از نزدیک تماشا کنند.

برچسب‌ها: اینترمیلان سری آ ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

60 ♕ Tractor Fc ♕1400/02/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi