خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,728

استقلال 2- ذوب‌آهن1؛فرشید و قایدی ستارگان صعود

استقلال 2- ذوب‌آهن1؛فرشید و قایدی ستارگان صعود
شاگردان فرهاد مجیدی در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی، با پیروزی در برابر ذوب آهن راهی مرحله بعد شدند.

در آخرین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی، استقلال در استادیوم آزادی میزبان ذوب آهن بود که در نهایت شاگردان فرهاد مجیدی با ارائه یک بازی خوب و منطقی به خصوص در نیمه دوم، از سد حریف خود عبور کردند.

در این مسابقه ذوب آهن بازی را بهتر آغاز کرد و در نیمه اول چندین موقعیت نصف و نیمه را به روی دروازه آبی پوشان خلق کرد اما در راه رسیدن به گلزنی ناکام بود و نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. اما در نیمه دوم استقلالی ها بازی را بهتر آغاز کرده و به گل رسیدند.

حرکت خوب قایدی و توپ گیری او از مدافع ذوب آهن، اسماعیلی را در موقعیت دروازه خالی قرار داد و او گل نخست را به ثمر رساند. دقایقی بعد روی اشتباه حسینی در کنترل توپ، این بار ذوب آهن توسط بیدوف یک گل با استفاده از دروازه خالی به ثمر رساند و بازی به تساوی کشیده شد.

اما پس از این گل استقلال خیلی زود به بازی برگشت و روی همکاری تیمی فوق العاده رضاوند، قایدی و اسماعیلی، به گل دوم رسید تا فرشید در بازگشت از مصدومیت با یک دبل حساس و به موقع، تیمش را راهی مرحله یک چهارم نهایی کند. استقلال در ادامه چند فرصت خوب برای گلزنی داشت که به نتیجه نرسید تا بازی در نهایت با برتری دو بر یک آبی پوشان به پایان برسد.

بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران؛ چهارشنبه: 29/02/1400 ؛ ساعت: 19:35
استادیوم: آزادی تهران/ بدون تماشاگر
داور: موعود بنیادی‌فر / کمک‌ها: حسن ظهیری – تورج عیوض‌محمدی؛ داور چهارم: عباس راکی / ناظر داوری: محسن قهرمانی.

ترکیب استقلال:
سید حسین حسینی
سیاوش یزدانی
عارف غلامی
محمد حسین مرادمند
مسعود ریگی (92- هروویه میلیچ)
مهدی مهدی‌پور
فرشید اسماعیلی (86- بابک مرادی)
وریا غفوری
محمد نادری
مهدی قایدی (86- آرمان رمضانی)
ارسلان مطهری (60- آرش رضاوند)
سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب ذوب آهن:
شهاب‌الدین گردان
وحید محمدزاده
عبدالله حسینی
فرشاد محمدی مهر
میلاد جهانی
امیرمحمد پناهی (81- رضا محمود آبادی)
محمد قریشی (76- پیمان رنجبری)
علی خدادادی (76- مهرداد قنبری)
سینا اسد بیگی (81- دانیال مومنی)
محمد سلطانی مهر
دارکو بیدوف (81- ایوان مارکوویچ)
سرمربی: مجتبی حسینی

کارت زرد:

شهاب گردان (55) از ذوب آهن

سیدحسین حسینی (81) از استقلال

شرح گل:

استقلال یک – ذوب آهن صفر: (دقیقه 55- فرشید اسماعیلی): در حالیکه توپ در اختیار ذوبی ها بود، توپ گیری بسیار خوب مهدی قایدی از مدافع ذوب آهن در گوشه سمت راست محوطه جریمه این تیم، فرصت فوق العاده خوبی را برای آبی پوشان ایجاد کرد و پاس در عرض این بازیکن در شرایطی به اسماعیلی رسید که او با دروازه ای خالی و بدون مزاحم مواجه شده بود و با یک ضربه بغل پا، دروازه حریف را باز کرد.

استقلال یک – ذوب آهن یک: (دقیقه 63: دارکو بیدوف): یک ارسال از زمین ذوب آهن به روی دروازه آبی پوشان به حسینی رسید و در حالیکه گلر آبی ها بازیکنی از ذوب آهن را در کنارش نداشت، با مهاری بسیار ضعیف توپ از دستانش رها شد و مقابل دارکو بیدوف افتاد و مهاجم ذوبی ها نیز به راحتی دروازه خالی استقلال را باز کرد.

استقلال 2 – ذوب آهن یک: (دقیقه 66: فرشید اسماعیلی): حرکت تیمی بسیار زیبای استقلالی ها و پاس ریگی در پشت مدافعین به آرش رضاوند رسید و پاس این بازیکن به قایدی رسید ولی مهاجم آبی پوشان با حرکتی بسیار زیبا از روی توپ پرید تا فرشید اسماعیلی در شرایط بسیار بهتری صاحب توپ شود که هافبک آبی پوشان با یک ضربه بغل پای زیبا با پای چپ، گل دوم را وارد دروازه شهاب گردان کرد.

برچسب‌ها: استقلال ذوب آهن جام حذفی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

101 Esteghlal Fc‌1400/02/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi