خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,262

دوباره گل از گولسیانی و دوباره به مس!

دوباره گل از گولسیانی و دوباره به مس!
مدافع میانی سپاهان یکی از مدافعان گلزن در این فصل فوتبال ایران بوده و او روز گذشته موفق شد تا برای سومین‌بار در مسابقات امسال دروازه رقبا را فرو بریزد؛ جالب آن‌که دو گل از سه گل گولسیانی در مقابل مس رفسنجان بوده و مدافع سپاهان پس از گلزنی در جام حذفی، روز گذشته توانست در لیگ برتر هم دروازه شاگردان ربیعی را فرو بریزد.

جرج گولسیانی پیش‌تاخته روی ارسال دقیق سروش رفیعی توانست از دست مدافعان مس بگریزد و با قد و قامت بلند خود و یک پرش زیبا توپ را به درون دروازه مس بفرستد و شروع‌کننده بهترین پیروزی فصل سپاهان باشد و تیمش را در مسیر کامبک مقابل مس قرار دهد؛ گل او به مس، هفتمین گل مدافع گرجستانی در لباس تیم سپاهان در دو فصل گذشته بود.

بهترین آمار گلزنی گولسیانی به دوران حضور او در نساجی باز می‌گردد که توانست در یک فصل پنج گل برای تیمش بزند، رکوردی که امسال او می‌تواند در لباس سپاهان آن را بشکند؛ پیش از این مدافع طلایی‌پوشان مقابل آلومینیوم اراک در لیگ برتر و مس رفسنجان در جام حذفی توانسته بود گلزنی کند و روز گذشته تعداد گل‌های خود در این فصل از فوتبال ایران را به عدد سه رساند.

برچسب‌ها: جورجی گولسیانی سپاهان مس رفسنجان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

74 Pєяѕєρσℓιѕ F.c1400/02/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi