خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,564

آگوئرو:چند ماه پیش قصد کشتنم را داشتند!

آگوئرو:چند ماه پیش قصد کشتنم را داشتند!
سرخیو آگوئرو، 10 سال بعد از انتقال به منچسترسیتی حالا در آستانه جدایی و انتقال به بارسلونا قرار دارد.

به گزارش طرفداری، سرخیو آگوئرو چندان تحت تأثیر نحوه جدایی خود از منچسترسیتی قرار نگرفته و بعد از اینکه 184 گل برای سیتیزن ها به ثمر رساند و رکورد وین رونی را شکست، در مصاحبه با Twitch گفت:

امروز آنها به خاطر رکورد و همسو با موج از من حمایت می کنند. آنها می گویند، 'سرخیو چقدر خوب است، چه رکورد فوق العاده ای'، در حالیکه چند ماه پیش همان ها من را می کشتند. اما خب، نمی توان چیزی گفت، ترجیح می دهم روی بازی های تیم ملی تمرکز کنم، حتی اگر همه منتظر یک اشتباه از سوی من باشند. اگر اتفاقی در تیم ملی آرژانتین رخ دهد، اولین کاری که خواهند کرد، انداختن تقصیرها به گردن من خواهد بود.
انتقاد آرژانتینی ها از فعالیت های آنلاین آگوئرو
اهمیتی نمی دهم که دوست دارند یا نه، آنها قبلاً هم من را دوست نداشتند. من جریانی را شروع کردم تا اوقات خوبی با شما داشته باشم، اما برخی آن را دوست نداشتند و مصدومیت من را به چیزهای دیگری ربط دادند و گفتند که من به فکر فوتبال نیستم... چه ربطی دارد؟ مثل این است که من سوار موتور سیکلت شوم، و آنها بگویند که خودش را مصدوم کرد.
فینال لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 آخرین بازی آگوئرو با پیراهن منچسترسیتی خواهد بود و بعد از آن با قراردادی سه ساله راهی بارسلونا می شود.

برچسب‌ها: آرژانتین ستاره آرژانتینی انتقاد آرژانتینی ها آگوئرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

118 คrງēຖtiຖค1400/03/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi