خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,563

بحران شدید بازیکن در تراکتورِ رسول

بحران شدید بازیکن در تراکتورِ رسول
تراکتور در شرایطی مقابل فولاد قرار گرفت که هشت بازیکن خود را به دلایل مختلف نتوانست به‌صورت کامل در اختیار داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، آسیب دیدگی هادی محمدی، محمدرضا خانزاده، میلاد فخرالدینی و حبیب فرعباسی اجازه نداد این چهار بازیکن در فهرست تراکتور برای دیدار معوقه مقابل فولاد قرار بگیرند، اما علاوه بر آنها، نفرات دیگری هم در این تیم سرخ‌پوش تبریزی بودند که در این دیدار به میدان نرفتند یا به علت مصدومیت فرصت کمی برای بازی داشتند.

محمد عباس‌زاده که بهترین گلزن این فصل تراکتور است، در نیمه دوم دیدار مقابل آلومینیوم اراک با مصدومیت مواجه شد و از تمرینات فاصله گرفت که رسول خطیبی نیز به دلیل جلوگیری از تشدید آسیب دیدگی این مهاجم تیمش، او را در دیدار با فولاد نیمکت‌نشین کرد و در ۱۰ دقیقه پایانی به زمین فرستاد.
جدا از این پنج بازیکن مصدوم تراکتور در دیدار با فولاد که خطیبی آنها را در اختیار نداشت، نام مسعود شجاعی و اشکان دژاگه نیز برای چهارمین مسابقه پیاپی در فهرست تیم تبریزی به چشم نمی‌خورد که به این جمع باید سعید واسعی را نیز اضافه کرد که بحث جدایی‌اش از تراکتور جدی شده است.

اما علاوه بر آنها، پیمان بابایی نیز بخاطر کشیدگی شدید همسترینگ در دقیقه ۱۸ دیدار مقابل فولاد خوزستان با برانکارد از زمین بیرون رفت تا تعداد مصدومان رسول خطیبی به ۶ نفر و تعداد غایبان تیم او به ۹ نفر برسد.

مصدومیت یک دروازه‌بان، سه مدافع میانی اصلی و دو مهاجم ثابت تراکتور، خطیبی را در آستانه دربی تبریز مقابل ماشین‌سازی با چالش جدی مواجه کرده و لیست او خالی‌تر از همیشه شده است.

علاوه بر نفراتی که در بالا اشاره شد، نام محمدرضا اخباری را نیز اضافه کنید؛ دروازه‌بانی که به اردوی آماده‌سازی تیم ملی ایران برای مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی دعوت شده و اگر تا پایان در اردو بماند، دهمین غایب تراکتور در دیدار با ماشین‌سازی خواهد بود.

رسول خطیبی در دیدار با فولاد هفت بازیکن جوان را به کار گرفت که یکی از آنها گلزنی کرد، اما عدم حضور دو دروازه‌بان و هشت بازیکن در دیدار با ماشین‌سازی، دردسر بزرگی برای او است که باید دید چطور با این چالش کنار می‌آید.

برچسب‌ها: تراکتور بازیکن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

64 Ac Milan1400/03/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi