خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,205

کلهر: اردوی تیم ملی کمک بزرگی به بازیکنان پرسپولیس خواهد کرد

کلهر: اردوی تیم ملی کمک بزرگی به بازیکنان پرسپولیس خواهد کرد
محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: پرسپولیس روز خوبی را پشت سر گذاشت، اما در نیمه اول اعتقاد دارم این تیم شادابی بازی‌های قبلی را نداشت و بیشتر سعی می‌کرد با کنترل بازی ذوب‌آهن را محک بزند. در نیمه دوم اما گل‌محمدی بیشتر تلاش کرد با تغییر تاکتیک، نبض بازی را در اختیار خود داشته باشد که با دوندگی بالای بازیکنان و حضور‌ مدافعان کناری در حمله، بار هجومی سرخپوشان بالا رفت. تعویض‌های یحیی در نیمه دوم جواب داد و اضافه شدن مغانلو و عبدی، خط دفاعی ذوب‌آهن را تحت فشار قرار داد و با این تغییرات توانست در نهایت نتیجه بازی را به سود خود تغییر دهد.
بازیکن سابق پرسپولیس درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در این فصل تصریح کرد: پرسپولیس با این برد در کورس قهرمانی رقابت تنگاتنگی با رقیب خود سپاهان خواهد داشت و این سه امتیاز باعث شد پرسپولیس با نمایش خوب خود در بازی‌های آینده صدر جدول را تصاحب کند تا راه قهرمانی‌اش را هموارتر کند. اعتقاد دارم پرسپولیس در این فصل باز هم شایسته قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر است.
کلهر در پاسخ به سؤالی که درباره حضور بازیکنان پرسپولیس در اردوی تیم ملی فوتبال و تأثیر آن در روند نتیجه‌گیری این تیم اظهار داشت: این وقفه 20 روزه به نظر من به نفع پرسپولیس خواهد بود، چرا که شاگردان گل‌محمدی به دلیل فشردگی مسابقات در فاصله زمانی بسیار کم، پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا استراحت کافی نداشتند و این ریکاوری ذهنی خوبی برای سرخپوشان خواهد بود. قطعاً این استراحت به روند رو به رشد تیم پرسپولیس کمک بزرگی خواهد کرد تا در ادامه بازیکنان از خستگی بازی‌های اخیر و فشردگی مسابقات فاصله بگیرند و با استراحت کافی برای حضور مجدداً در لیگ برتر آماده شوند.

برچسب‌ها: پرسپولیس تیم ملی فوتبال محمود کلهر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

185 Мдfiд1400/03/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi