خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

اوله گونار سولشر سانچو را به گریلیش ترجیح میدهد

اوله گونار سولشر سانچو را به گریلیش ترجیح میدهد
گفته ی رسانه ها سرمربی یونایتد جک گریلیش را تحسین میکند اما ترجیح او سانچو است.

یونایتد فنز –گفته می شود اوله گونار سولسکایر، سرمربی منچستر یونایتد ترجیح می دهد به جای کاپیتان استون ویلا، جیدون سانچو، ستاره بروسیا دورتموند را به خدمت بگیرد.

شیاطین سرخ تابستان گذشته نزدیک به امضای قرارداد با سانچو ۲۱ ساله بودند، اما سرانجام نتوانستند دورتموند را راضی به کاهش ۱۰۸ میلیون پوند قیمت درخواستی خود کنند.

یونایتد قصد دارد در این تابستان سرمایه گذاری زیادی روی ترکیب خود انجام دهد و یک مهاجم و یک مدافع میانی در لیست اهداف آنها قرار دارد. با این حال، طبق ادعای روزنامه Daily Telegraph, سولشر به سران باشگاه توصیه کرده که امضای قرارداد با سانچو را در اولویت قرار دهند.

اعتقاد بر این است که گریلیش یکی دیگر از بازیکنانی است که یونایتد او را تحت نظر دارد اما در صورت عدم تحقق جذب مهاجم دورتموند، اوله تنها به دنبال جذب هافبک ۲۵ ساله خواهد بود.

سانچو و گریلیش که قرار است به تیم ملی انگلیس تحت هدایت گرت ساوتگیت برای یورو ۲۰۲۰ دعوت شوند، در این فصل عملکرد عالی داشتند، وینگر دورتموند در ۳۸ بازی ۱۶ گل و ۲۱ پاس گل به ثبت رسانده است.

در همین حال، کاپیتان استون ویلا ۲۶ بار در لیگ برتر به میدان رفته که حاصل آن ۶ گل و ۱۲ پاس گل است.

برچسب‌ها: سولشر سانچو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

87 شیـاطیـن سرخ1400/03/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi