خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,563

خانزاده: فعلا به پیشنهادهای فصل بعد فکر نمی‌کنم

خانزاده: فعلا به پیشنهادهای فصل بعد فکر نمی‌کنم
خبرورزشی – بازیکنی که در تمام رده‌های تیم ملی بازی کرده و حضور در دو جام جهانی را به عنوان برگ زرین دوران حرفه‌ای در کارنامه خود دارد، این روزها به پایانی فصلی فکر می‌کند که توام با فراز و فرودهای ناگهانی بوده است. محمدرضا خانزاده که سه فصل در پرسپولیس بازی کرد، بعد از تجربه بازی در پدیده مشهد، فولاد خوزستان و الاهلی قطر حالا دو فصل موفق را در تراکتور سپری کرده و خودش معتقد است روزهای بسیار خوبی را سپری می‌کند. با او درباره این فصل حرف زدیم:

لیگ قهرمانان همان سطحی داشت که فکر می‌کردید؟
من تجربه بازی در لیگ قطر را داشتم و می‌دانستم چه پتانسیل بالایی دارند. ضمن آنکه سطح بازیها در لیگ قهرمانان به طور کلی بالاست. تیم ما نسبت به تی فصل قبل ضعیف‌تر شده بود؛ اما خوشحالم که عملکرد ما خیلی خوب بود. عملکرد ما با توجه به وضعیتی که داشتیم، فوق‌العاده بود.

و بهترین خط دفاعی لیگ قهرمانان شدید.
تیم ما در ۶ بازی ۳ گل خورد که اتفاقا آن ۳ گل هم مربوط به بازی اول مقابل پاختاکور بود. بازی اول خصوصیات خاص خودش را دارد. ما هنوز جا نیفتاده بودیم. ۵ بازی بعدی تراکتور حتی یک گل هم نخورد. ما از نظر دفاعی بهترین تیم لیگ قهرمانان شدیم و صعود کردیم. ایسن دو خبر خوب برای هواداران تراکتور بود و من به عنوان یک بازیکن تراکتور که سهمی اندک در این موفقیت داشتم بسیار خوشحالم.

این دومین اتفاق خوب در زمان حضور در تراکتور بود. فصل قبل هم موفق عمل کردید.
بله. فصل قبل بهترین عملکرد خط دفاعی را در تاریخ تراکتور ثبت کردیم و ضمنا قهرمان جام حذفی هم شدیم. اگرچه زیاد مورد لطف قرار نگرفتیم چون بعضی‌ها دوست داشتند تیمی دیگر قهرمان شود. ما قهرمان شده بودیم ولی میزگرد تلویزیونی ترتیب دادند و درباره نایب قهرمان حرف زدند. در هر حال این عملکرد خوب موجب شد هواداران از ما راضی باشند. من هم در آن فینال گل زدم و اتفاقات خوبی برای ما افتاد.

تراکتور این روزها حال خوبی ندارد. اینها به خاطر چیست؟
من درباره موضوع کلان مدیریتی حق ندارم حرف بزنم. حال تراکتور خوب نیست؛ اما هواداران اتحاد خود را حفظ کنند و کنار تیم بمانند. تراکتور تیمی مردمی است که و بای همه هواد ارانش کنار هم باشند تا قدرتش به نهایت برسد.

پیشنهادی برای فصل بعد نداری؟
قراردادم این فصل به پایان می‌رسد. پیشنهاد هم دارم؛ اما فعلا تمام تمرکز من روی بازیهای باقیمانده تراکتور است و مطمئنم خدا بهترین تصمیم را برای من می‌گیرد چون همیشه تنها پناه من بوده است. خیلی‌ها در مقاطع مختلف زندگی حرفه‌ای برای من مشکل و دردسر درست کردند؛ اما خدا برای همه آنها کافی بود و باعث شد در تمام رده‌های سنی تیم ملی بازی کنم، با تیم ملی بزرگسالان به دو جام جهانی بروم و بهترین اتفاقات در زندگی‌ام رقم بخورد.

برچسب‌ها: خانزاده تراکتور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

68 ♕★ A M I R ★♕1400/02/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi