خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

منچستریونایتد آماده انجام تاکتیک های خود در حضور هواداران

منچستریونایتد آماده انجام تاکتیک های خود در حضور هواداران
در ادامه دیدار های ضعیف منچستریونایتد در بازی های خانگی، آنها در اولدترافورد ۴ بر ۲ مغلوب لیورپول شدند.

یونایتد فنز – با توجه به عصبانیت منچستریونایتد از شکست مقابل لیورپول بعد از یک هفته بازی فشرده، آنها در هفته آینده پذیرای هواداران خواهند بود و باید دید که وقتی آنها در نزدیکی محوطه جریمه خود هستند، چه واکنشی را از هواداران شاهد خواهند بود.
در اغلب بازی های این فصل ۴ مدافع و هافبک ها در نتایج تیم تعیین کننده نبودند و منچستریونایتد با وجود بی توجهی به انتقادات در مطبوعات، آنها در دیدار مقابل لیورپول بهای آن را پرداخت کردند.

بعد از پایان نیمه اول یک شروع خوب در نیمه دوم لازم بود اما منچستریونایتد اشتباها بال خودش را نشانه گرفت؛ فرد از هندرسون درخواست توپ کرد، و بعد از گرفتن توپ بدون بررسی صحیح گزینه هایش، به شاو پاس داد اما توپ به الکساندر آرنواد رسید. یونایتد هنوز فرصت پس گرفتن توپ را داشت که توپ به شاو رسید اما با توجه به احاطه شدن توسط چند بازیکن لیورپول، او نیز به دردسر افتاد.

اوله گنار سولشر میخواهد بازیسازی را از عقب زمین شروع کنند اما بحثی که وجود دارد این است که او بازیکنانی برای اجرای این تاکتیک را ندارد. هیچ یک از مدافعان میانی نمیتوانستند مناطق زمین را برای ارسال توپ ببینند و پاس دادن به فرد آنها را به میزان کافی تحت فشار گذاشت.

وقتی هواداران در استادیوم حضور داشته باشند، ممکن است داستان متفاوت باشد، وقتی بازیکنی اشتباه میکند، عصبانیت هواداران از حد خود خارج میشود. هواداران ممکن است در دیدار مقابل فولام برای دقایقی بازیکنان را انگشت نما کنند.

وضعیت آشفته تیم در بعضی از نقاط

مطمئنا در هفته ای که گذشت منچستریونایتد بیشترین گل را در بین تیم های لیگ برتری دریافت کرد. به نقل از WhoScored یکی از گل هایی که مقابل لستر و دو گلی که از لیورپول دریافت کردند روی موقعیت های شروع مجدد به ثمر رسیدند و تعداد گل های دریافتی شیاطین سرخ به این نحو در این فصل به عدد ۱۴ میرسد.

آنها در این زمینه در رتبه دوم قرار دارند، بعد از لیدز با دریافت ۱۵ گل به این طریق. این در حالی است که لیدز در این فصل ۵۳ گل دریافت کرده است و منچستریونایتد ۴۱ گل دریافت کرده است و این آمار نشانگر آسیب پذیر بودن خط دفاع آنهاست.

آنها پیش از دریافت گل مقابل لیورپول این هشدار را دریافت کرده بودند اما خطای پنالتی بایلی توسط VAR رد شد. اما آنها همچنان موفق به بهتر کردن ساختار دفاعی نشدند و دیوگو ژوتا فضای خالی را از بین مدافعان پیدا کرد و گل اول تیمش را در شش قدم به ثمر رساند.

گلی که آنها در دقایق پایانی نیمه اول دریافت کردند ابتدایی تر از گل اول بود. آنها نتوانستند فشار را در خط دفاع از بین ببرند و پوگبا تنها فیرمینو را تا رسیدن به دروازه و باز کردن دروازه هندرسون با یک ضربه سر ساده همراهی کرد.

یونایتد در این هفته با مصدومیت هری مگوایر سازماندهی دفاعی در ضربات ایستگاهی را از دست داده است، هرچند در زمان حضور کاپیتان هم در این زمینه بی عیب نبودند. آنها باید در فصل آینده این ضعف را پوشش دهند و در این زمینه پیشرفت چشمگیری داشته باشند.

راحت نبودن در بازی های خانگی

یونایتد در این فصل یک یا دو قدم رو به جلو برداشته است، و این بهترین دوره آنها در این ۸ سال بعد از رفتن سر الکس فرگوسن بوده است.
اما تنها چیزی که در آن پیشرفت نکرده اند فرم تیم در بازی های خانگی میباشد. بعد از ماجرای اعتراض هواداران و هجوم به اولدترافورد، حالا این ورزشگاه از بیرون همچون قلعه ای به نظر میرسد، اما درون آن تفاوت بسیاری با یک قلعه دارد.

این ششمین باخت خانگی آنها در این فصل بود، و تنها یک باخت با گذر از رکورد دیوید مویس در سال ۲۰۱۳/۱۴ با هفت گل خورده در اولدترافورد فاصله دارند.
البته میتوان برای این مسئله بهانه هایی آورد، فرم آنها در بازی های خارج از خانه کاملا متفاوت است، جایی که آنها از ژانویه ۲۰۲۰ در لیگ برتر شکست ناپذیر بوده اند. همه گیری ویروس در فوتبال تاثیراتی گذاشته است و یونایتد میتواند این تاثیرات را درک کند. آنها مجموعا از ۷۰ امتیاز ممکن خانگی تنها ۴۰ امتیاز گرفته اند.

آنها در اولدترافورد همچنان ضعیف بوده اند و باید باز هم ابتکار عمل را بدست گیرند.

برچسب‌ها: منچستر یونایتد اولترافورد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

51 آذر سیتی1400/02/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi