خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,731

گردان گلر محبوب آبی ها

گردان گلر محبوب آبی ها
به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال تهران بعد از اینکه موفق شد با کسب رتبه اول گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا 2021 به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند، امشب در تهران به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

شاگردان فرهاد مجیدی در حالی به مصاف ذوب آهن خواهند رفت که در سال 1400 دو بازی در لیگ برتر انجام داده اند؛ آنها ماشین سازی را با دو گل در تبریز شکست داده اند و در تهران هم به نتیجه مساوی بدون گل مقابل پیکان دست یافتند.

استقلالی ها پیش از این دو دیدار نیز دو دیدار قبلی خود در سال 1399 مقابل مس و فولاد به ترتیب با مساوی و برد به پایان رسانده بودند و آخرین شکست شان در لیگ برتر مربوط به بازی با سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر می شود؛ جایی که آنها در آخرین بازی دور رفت با دو گل مغلوب میزبان خود سپاهان شدند.

آبی های تهران امشب برای تداوم روند شکست ناپذیری خود در سال 1400 و رساندن تعداد بازی های متوالی بدون شکست شان به عدد 5 باید امشب مقابل ذوب آهن قرار بگیرند. آنها البته دو بازی معوقه هم دارند که باید انجام دهند. شهاب گردان در بازی رفت مقابل استقلال موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیمش شد که این اولین کلین شیت او در لیگ بیستم بود.

برچسب‌ها: استقلال تهران ذوب آهن شهاب گردان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

104 ✰★ Esteghlal ★✰1400/02/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi