خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

اینتر قهرمانی اش را مدیون یووه و میلان است

اینتر قهرمانی اش را مدیون یووه و میلان است
اینتر بالاخره توانست پس از سال 2010 یک بار دیگر فاتح اسکودتو شود. با تساوی روز یکشنبه ساسوئولو و آتالانتا بود که قهرمانی اینتر به فاصله 4 هفته تا پایان رقابت ها قطعی شد.

اینتر باثبات ترین تیم ایتالیا در نیم فصل دوم بود و مزد همین ثبات را نیز گرفت. اکنون باید دید نبرد برای سهمیه لیگ قهرمانان بین تیم های مدعی چه خواهد شد.

آنتونیو کاسانو که هرگز کتمان نکرده هوادار اینتر است چندان از شکل رسیدن تیم محبوبش به اسکودتو راضی نیست. او در این رابطه گفت:« من این قهرمانی را بیشتر به خاطر افت یوونتوس و میلان در نیم فصل دوم می بینم. اگر یووه و میلان بهتر کار می کردند، شاید اینتر نمی توانست قهرمان شود.

تاکتیک آنتونیو کونته رساندن توپ به لوکاکو است. هر جای زمین توپ به بازیکنان می رسد، هدف او رساندن توپ به لوکاکو است و او هم به ندرت این توپ ها را از دست می دهد. سپس اشرف حکیمی را پیدا می کنند تا او با نفوذهایش موقعیت گلزنی بسازد. اینتر به ندرت در بازی هایش مالک توپ و میدان است و شکل بازی هایش برایم خسته کننده است.»

کاسانو ادامه داد:« از ژانویه پس از بازی با لاتزیو و درخشش کریستین اریکسن بود که کونته متوجه اشتباهش شد و این بازیکن را وارد ترکیب ثابتش کرد. روند اینتر پس از اضافه شدن اریکسن و همچنین پریشیچ، بسیار بهتر شد اما همچنان معتقدم این تیم فوتبال خوبی بازی نمی کند.»

برچسب‌ها: اینتر کاسانو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

26 ♕ Tractor Fc ♕1400/02/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi