خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,731

مارگا – شیخ دیاباته؛ در انتظار دوئل مالیایی

مارگا – شیخ دیاباته؛ در انتظار دوئل مالیایی
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الهلال شب گذشته به صورت رسمی خبر از جذب موسی مارگا مهاجم اهل مالی پورتو داد. بازیکنی که با قراردادی 3 ساله و به ارزش 20 میلیون یورو راهی آبی های شهر ریاض شد و تا چند ماه دیگر در برابر استقلال به میدان می رود.
در پایان تابستان و با پایان قرارداد مارگا، او راهی ریاض می شود تا در تمرینات تیم جدیدش شرکت کند. الهلال برای حضور پرقدرت در لیگ حرفه ای عربستان و همچنین لیگ قهرمانان آسیا دست به خریدی گران قیمت زد و این بازیکن چند ماه بعد به مصاف هم تیمی سابق خود در تیم ملی کشورش می رود.
شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال که در تابستان 2019 به استقلال پیوست، قبلا و در تیم ملی مالی در چند بازی با مارگا هم تیمی بود و حتی در یک مسابقه نیز هر دو بازیکن از ابتدا در ترکیب تیم ملی کشورشان به میدان رفتند و چند ماه دیگر شاهد جدال این دو هموطن خواهیم بود.
موسی مارگا نخستین بار در مارس 2015 که عضوی از تیم ماریتیمو پرتغال بود، در یک بازی دوستانه مقابل گابن به میدان رفت. در حالیکه دیاباته تا آن زمان 34 بار برای تیم ملی کشورش به میدان رفته بود و در آن مقطع که عضو بوردو بود، به دلیل آسیب دیدگی در این تیم فرانسوی نتوانست کشورش را همراهی کند.
مصدومیت های دیاباته باعث شد تا او رفته رفته از تیم ملی کشورش دور شود و موسی مارگا به جای این بازیکن در ترکیب مالی به میدان برود. اما این دو در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 به صورت همزمان به تیم ملی مالی دعوت شدند.
در دیدار رفت مقابل بوتسوانا، موسی مارگا از ابتدا در ترکیب تیم ملی کشورش به میدان رفت و در دقیقه 68 جایش را به شیخ دیاباته داد. حضور دیاباته در دقایق پایانی گره از مشکلات تیم ملی مالی باز نکرد و آن بازی با شکست دو بر یک این تیم به پایان رسید.

برچسب‌ها: استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا دیاباته

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

492 ✰★ Esteghlal ★✰1400/02/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi