خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

هیچ وقت با کونته مشکلی نداشتم

هیچ وقت با کونته مشکلی نداشتم
به گزارش "ورزش سه"، اینتر امروز با تکیه بر تک گل متئو دارمیان موفق به کسب سه امتیاز ارزشمند برابر ورونا شد تا گام بلند دیگری در راه فتح اسکودتو بردارد. میلان اشکرینیار فصل گذشته جایگاه ثابتی در ترکیب اینتر نداشت و اخباری در مورد جدایی او نیز منتشر شده بود، اما او مدعی شد هرگز مشکلی با آنتونیو کونته نداشته است.
میلان اشکرینیار گفت: "از کسب این پیروزی خوشحال هستیم. در دو بازی قبلی به تساوی رسیده بودیم و امروز کسب پیروزی ضروری بود. ما یک گروه متحد هستیم، در کنار هم به خوبی حمله و دفاع می کنیم و شرایط از ابتدای فصل اینگونه بوده است. مانند بسیاری از بازیکنان من نیز عملکرد تیم های رقیب را قبل از بازی های اینتر بررسی می کنم. من فیلم های بازیکنان حریف را قبل از بازی تماشا می کنم و این موضوع به من کمک می کند.
رسیدن به ترکیب ثابت اینتر؟ من هرگز با آنتونیو کونته مشکلی نداشتم و همیشه رابطه خوبی بین ما برقرار بوده، اما من برای بازی در خط دفاعی سه نفره به زمان احتیاج داشتم. خوشحالم که می توانم به تیم کمک کنم و کارمان تمام نشده است. اما تا زمانی که به خواسته خود نرسیم نباید متوقف شویم."

برچسب‌ها: اینتر میلان اشکرینیار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

65 ✰★ Esteghlal ★✰1400/02/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi