خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فولاد
اتحاد فولاد
18
2,914

فریسات: فولاد می‌تواند السد را ببرد

فریسات: فولاد می‌تواند السد را ببرد
پایگاه خبری فوتبالی- مربی سابق فولاد می‌‍گوید اگر این تیم در گروه راحت‌تری در رقابت های آسیایی قرار داشت به عنوان سرگروه صعود می‌کرد.

به گزارش فوتبالی، عزیز فریسات در مورد شکست دو بر صفر فولاد مقابل النصر گفت: درست است که فولاد نتیجه را واگذار کرد ولی من فکر می‌کنم بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت و ایجاد موقعیت کرد. النصر تیم بسیار پر مهره‌ای است ولی فولاد در حفظ توپ و ایجاد موقعیت بسیار خوب کار کرد. من فکر می‌کنم فولاد فوتبال خوبی بازی کرد ولی بر اثر دو اشتباه دو گل خورد.

او در مورد اشتباه مرگبار موسوی و تعویضش ادامه داد: به هر حال بازیکنان بزرگ دنیا هم اشتباه می‌‎کنند. درست است که موسوی اشتباه کرد ولی بازی بدی ارائه نداد و بعد از آن اشتباه هم آقای نکونام تعویضش کرد.

مربی سابق فولاد در مورد نیمکت نشینی نیک‌نفس و احمدزاده گفت: این موضوع به نظر کادر فنی برمی‌گردد. بحث آماده بودن بازیکنان از لحاظ روحی روانی اهمیت دارد و کادر فنی سراغ بهترین نفراتش می‌رود. یک سرمربی همیشه بهترینها را برای روز بازی انتخاب می‌کند.

او در مورد حساسیت دیدار بعدی فولاد خاطرنشان کرد: فولاد در بازی رفت مقابل السد بسیار عالی کار کرد و موفق شد از حریفش بیفتد و اگر بچه ها دقت بیشتری می‌کردند می‌توانستند برنده بازی باشند و الان هم می‌توانند این کار را بکنند. اگر بچه ها همدل باشند پیروز می‌شوند. متاسفانه فولاد در گروه مرگ قرار دارد و تمام تیم ها یعنی النصر، السد و الوحدات تیم های خوبی هستند و این موضوع مشکلاتی را به وجود آورده و اگر فولاد در گروه راحت‌تری قرار می گرفت می‌توانست به عنوان سرگروه صعود کند.

فریسات در پایان افزود: برای تیم فولاد آرزوی توفیق داریم. من فکر می‌کنم این تیم، آن چیزی که مردم توقع داشتند را به نمایش گذاشته است. امیدوارم فولاد از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورد استفاده لازم را ببرد و بتوانیم پیروزی های فولاد را جشن بگیریم.

برچسب‌ها: فریسات فولاد السد لیگ قهرمانان آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

100 آبی اناری ها3 (ح)1400/02/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi