خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

بیانیه اینتر در مورد سوپرلیگ اروپا و جزییات این رقابتها

بیانیه اینتر در مورد سوپرلیگ اروپا و جزییات این رقابتها
اینتر و 11 باشگاه برتر فوتبال در اروپا برای ایجاد یک رقابت جدید به نام سوپرلیگ که اواسط هفته برگزار می شود و توسط باشگاه های موسس آن اداره خواهد شد، موافقت خود را اعلام کردند. 12 باشگاه موسس باشگاه های منچسترسیتی، منچستریونایتد، تاتنهام، چلسی، لیورپول، آرسنال، رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، اینتر، یوونتوس و میلان هستند. پیش بینی می شود 3 باشگاه دیگر نیز در آستانه افتتاح این رقابت ها که قرار است در اسرع وقت آغاز شود، به جمع موسسان بپیوندند (15 موسس).

باشگاه های موسس مشتاقانه منتظر بحث و گفتگو با یوفا و فیفا به منظور همکاری جهت رسیدن به بهترین نتایج برای لیگ جدید و کل فوتبال هستند. شکل گیری سوپرلیگ در شرایطی اتفاق می افتد که همه گیری جهانی کرونا، بی ثباتی در مدل اقتصادی موجود در فوتبال اروپا را تسریع کرده است. بعلاوه، برای چندین سال، باشگاههای موسس هدف بهبود کیفیت مسابقات موجود اروپایی در طول هر فصل و همچنین هدف ایجاد یک فرمت برای باشگاهها و بازیکنان برتر جهت رقابت به طور منظم را داشته اند.

همه گیری کرونا نشان داده که برای افزایش ارزش و حمایت از منافع کل هرم فوتبال اروپا، به یک چشم انداز استراتژیک و یک رویکرد تجاری پایدار نیاز است. در ماه های اخیر گفت وگوهای گسترده ای با ذینفعان فوتبال در مورد فرمت آینده رقابت های اروپایی انجام شده است. باشگاه های موسس معتقدند راه حل های ارائه شده پس از این گفتگوها، مسائل اساسی از جمله نیاز به فراهم کردن مسابقاتی با کیفیت بالاتر و همچنین فراهم کردن منابع مالی اضافی برای هرم کلی فوتبال را حل نمی کند (اشاره به مخالفت باشگاه های موسس با طرح یوفا برای فرمت جدید لیگ قهرمانان از سال 2024).

فرمت برگزاری سوپرلیگ با حضور 20 تیم
15 تیم موسس همیشه در سوپر لیگ حاضر خواهند بود و 5 باشگاه دیگر نیز بر اساس یک مکانیزم گزینشی و طبق نتایج سال قبل، وارد این رقابت ها می شوند که این 5 تیم سالانه می توانند تغییر کنند. مسابقات سوپر لیگ در میانه هفته برگزار می شود و تمام باشگاه ها همچنان به رقابت در لیگ های داخلی کشور خود ادامه خواهند داد.

در ماه آگست (مرداد و شهریور) مسابقات سوپرلیگ با 2 گروه 10 تیمی آغاز می شود. بازی ها رفت و برگشت خواهند بود و سه تیم نخست مستقیما از گروه صعود خواهند کرد و وارد یک چهارم نهایی می شوند. تیم های چهارم و پنجم هر گروه نیز وارد پلی آف می شوند تا از جمع این 4 تیم، 2 تیم دیگر حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شوند. مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی به صورت رفت و برگشت خواهد بود و فینال نیز به صورت تک بازی در یک مکان بی طرف برگزار خواهد شد.

در اسرع وقت پس از شروع مسابقات مردان، لیگ زنان مربوطه نیز راه اندازی می شود تا به پیشرفت و توسعه فوتبال زنان کمک کند.

افزایش درآمدهای باشگاه ها
سوپر لیگ، از طریق تعهد بلند مدت به پرداختی هایش به باشگاهها که متناسب با درآمدهای این لیگ جدید افزایش پیدا خواهد کرد، رشد اقتصادی قابل توجه تری را برای فوتبال اروپا فراهم می کند. این پرداخت ها به طور قابل ملاحظه ای بالاتر از درآمد های حاصل از رقابت های کنونی اروپا برای باشگاه ها خواهد بود و انتظار می رود در طول اولین دوره سوپرلیگ، درآمد این رقابت ها بیش از 10 میلیارد یورو باشد.

علاوه بر این، سوپرلیگ بر اساس یک پایه مالی پایدار ایجاد خواهد شد و باشگاه های موسس در ازای تعهد خود به این رقابت ها، مبلغ 3.5 میلیارد یورو فقط برای حمایت از برنامه های سرمایه گذاری زیرساختی خود و جبران مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع کرونا دریافت خواهند کرد.

برچسب‌ها: اینترمیلان سوپرلیگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

76 Fanta‏1400/01/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi