خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

رانیری گزینه نخست هدایت فیورنتینا

رانیری گزینه نخست هدایت فیورنتینا
تیم فیورنتینا در فصل جاری سری‌آ به هیچ عنوان عملکرد قابل قبولی نداشته چراکه تیم محبوب شهر فلورانس با کسب ۳۴ امتیاز از ۳۳ بازی در رده سیزدهم ایستاده است.

از همین رو «کالچیومرکاتو» مدعی شد سران فیورنتینا در نظر دارند کلودیو رانیری سرمربی باتجربه و فعلی تیم سمپدوریا را به عنوان سرمربی آینده خود در فصل آینده انتخاب کنند.

فیورنتینا قصد دارد با قطع همکاری با جوزپه لاچینی پس از اتمام قرارداد کوتاه مدتش، در تابستان پیش رو رانیری را به خدمت بگیرد.

این درحالیست که گنارو گتوزو سرمربی ناپولی هم جزو گزینه‌های هدایت فیورنتینا بود، اما با اخباری که از این باشگاه به گوش می‌رسد، باید رانیری را سرمربی آینده فیورنتینا دانست.
البته کل این خبر ها شایعات هستند! چون در 2 روز گذشته اخبار این چنین مانند برای گتوزو و دزربی هم منتشر شده اند.باید دید پایان فصل فیورنتینا کدام را برای سرمربیگری فصل آینده خود انتخاب می کند.

برچسب‌ها: فیورنتینا اخبار فیورنتینا سرمربی فیورنتینا رانیری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

86 Sporties_fa@1400/02/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi