خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

دفاع بازیکن نیوکاسل از مانه در مقابل انتقاد هواداران

دفاع بازیکن نیوکاسل از مانه در مقابل انتقاد هواداران
بازیکن نیوکاسل در مقابل انتقادات هواداران لیورپول از مانه در فضای مجازی با قدرنشناس خواندن هواداران سرخ ها، از مهاجم سنگالی سرخ ها دفاع کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، لیورپول در دیدار روز گذشته خود مقابل نیوکاسل دو امتیاز حساس را از دست داد تا با دریافت گل تساوی مقابل زاغ ها در ثانیه های پایانی، در شرایط سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد قرار بگیرد.

در این دیدار لیورپول موقعیت های زیادی را توسط مهاجمانش از دست داد که یکی از این مهاجمان سادیو مانه، مهاجم شماره 10 قرمز بود که با وجود قرار گرفتن در چند موقعیت خود گلزنی نتوانست تعداد گل های لیورپول را افزایش دهد. از سوی دیگر آلن سنت ماکسیمین، مهاجم نیوکاسل یکی از بهترین بازیکنان میدان بود و همین اتفاق باعث شد تا بسیاری از هواداران لیورپول در فضای مجازی پیشنهاد تعویض ماکسیمین با مانه را مطرح کنند.

با این وجود، مهاجم نیوکاسل با تمجید از عملکرد مانه در لیورپول، واکنشی خشمگینانه به این پیشنهاد داشت و گفت:

می دانم هواداران لیورپول فکر می کنند این پیشنهاد از نظر من پیشنهاد خوبی است اما از چنین چیزی خوشم نمی آید. باید رفتاری قابل احترام با مانه داشته باشید. او کارهای زیادی برای لیورپول انجام داده و در حال انجام دادن کارهای بیشتری است. شما هواداران قدرناشناسی هستید. هنوز خیلی مانده تا من بتوانم به سطح بازی مانه برسم.
مانه در 43 حضور در مسابقات این فصل لیورپول توانسته است 13 گل بزند و 7 پاس گل بدهد.

برچسب‌ها: آلن سنت ماکسیمین مانه لیورپول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

241 فرنس واروش1400/02/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi