خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

چرا به اخباری گجت می گویند؟

چرا به اخباری گجت می گویند؟
تراکتور با سه مساوی و یک برد پای به بازی پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 گذاشت؛ دیداری که برای این تیم بسیار سرنوشت ساز بود و پیروزی در آن حیاتی؛ این اتفاق اما رخ نداد و تراکتور بازی را با تساوی بدون گل به پایان رساند تا سرنوشت صعودش به اما و اگر کشیده شود.

نکته مثبت این دیدار بسته ماندن دروازه تراکتور برای چهارمین بازی متوالی بود. نقش اول این موفقیت در بازی امشب و بازی های دیگر محمدرضا اخباری است که با واکنش های نجات بخش خود مانع از فروپاشی دروازه تیمش مقابل حریفان آسیایی شده است.

یکی از این واکنش های نجات بخش را در بازی امشب شاهد بودیم. در حالی تراکتور با حملات پی در پی سعی در باز کردن دروازه حریف داشت، پاختاکور روی غفلت عجیب خط دفاعی سرخ پوشان صاحب موقعیتی طلایی شد؛ موقعیتی که طی آن دیه گو چران با نهایت دقت، توپ را به سمت دروازه محمدرضا اخباری شوت کرد اما دروازه بان تراکتوری ها با عکس العملی تحسین برانگیز راه دروازه را به سمت این شوت بست.

در این صحنه غفلت مدافعان تراکتور غیر قابل چشم پوشی بود و آنها با اشتباه در جایگیری موقعیتی عالی را در اختیار مهاجم خطرناک تیم حریف قرار دادند؛ در این صحنه تورگونبف که در نیمه دوم به عنوان یار جایگزین وارد زمین شده بود در میانه میدان صاحب توپ شد و پس از مشاهد چران در فضای خالی، او را صاحب توپ کرد. مهاجم پاختاکور که با غفلت مدافعان تراکتور فضای شوتزنی و تصمیم گیری خوبی به دست آورده بود زمان کافی برای تنظیم پای خود روی توپ را هم داشت و به همین دلیل ضربه او در موقعیت تک به تک با اخباری با دقیق ترین شکل ممکن زده شد؛ ضربه ای که اخباری با استفاده از شگرد خود و با دستانی باز به استقبال آن رفت و آن را به زیبایی مهار کرد.

بلافاصله بعد از به خیر گذشتن این موقعیت، محمدرضا خانزاده، یکی از مدافعان تراکتور در این دیدار این گونه به سمت اخباری رفته و از او تشکر کرد.

برچسب‌ها: اخباری قارتال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

50 ♕ Tractor Fc ♕1400/02/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi