خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,282

احتمال یک معاوضه بزرگ بین منچستر و یوونتوس

احتمال یک معاوضه بزرگ بین منچستر و یوونتوس
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد به منظور تقویت خط میانی خود به نظر می‌رسد به دنبال به خدمت گرفتن هافبک سوئدی تیم فوتبال یوونتوس است. هفته پیش بود که سایت کالچو مرکاتو ایتالیا مدعی شده این باشگاه انگلیسی در پایان فصل جاری بار دیگر شانس خود را برای جذب دژان کولوسفسکی امتحان خواهد کرد.

اکنون سایت اسپانیایی تودو فیچاخس خبر می‌دهد که مدیران باشگاه منچستریونایتد برای اینکه از به خدمت گرفتن کولوسفسکی اطمینان حاصل پیدا کنند، حاضر هستند پوگبا را با این بازیکن معاوضه کنند و هافبک فرانسوی‌ خود را به تورین بازگردانند.

در ماه‌های اخیر گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه سران باشگاه منچستریونایتد متقاعد شده‌اند که پوگبا قصد تمدید قراردادش با این باشگاه را ندارد، از این رو به دنبال این هستند تا در تابستان آینده از فروش او سود ببرند. سه باشگاه رئال مادرید، یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن مشتریان اصلی پوگبا هستند که قراردادش با منچستریونایتد در پایان ماه ژوئن 2022 منقضی می‌شود، این در حالی است که منچستری‌ها برای واگذازی این بازیکن 75 میلیون یورو می‌خواهند.
پوگبا در سال 2012 پس از جدایی از منچستریونایتد به یوونتوس پیوست و در چهار سالی که در عضویت این تیم ایتالیایی بود، با ارائه بازی‌های درخشان و ثبت 34 گل زده و 40 پاس گل در 178 بازی، مسئولان باشگاه منچستریونایتد را برای بازگرداندنش به اولدترافورد متقاعد کرد و در نهایت در تابستان 2016 با عقد قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو که در آن زمان رکورد جهانی نقل‌وانتقالات بود، به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

این هافبک فرانسوی که این فصل در 32 بازی برای منچستریونایتد به میدان رفته و آمار پنج گل‌ زده و چهار پاس گل را از خود برجای گذاشته است، ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات 60 میلیون یورو تخمین زده شده است.

کولوسفسکی 20 ساله هم که در سال 2020 از پارما به یوونتوس پیوست تا سال 2025 تحت‌قرارداد این باشگاه ایتالیایی است و ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات 45 میلیون یورو است.

برچسب‌ها: منچستریونایتد پوگبا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 1

115 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1400/01/22

پارسه طهران: کاش به فکر یه مهاجم خوب باشن حالا اگه هالند هم نشد یکی در سطح اون بگیرن

22 فروردين (18:02)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi