خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

یوونتوس دیگر ترسناک نیست

یوونتوس دیگر ترسناک نیست
یوونتوس تیمی ریشه دار و قدرتمند همراه با افتخارات و جام های معتبر و بزرگ که شنیدن نام اش همواره شکوه و قدرت این تیم بزرگ ایتالیایی را در ذهن ها تداعی می کند، هر چند که در کنار این اوصاف برای رقبای بیانکونری حواشی و بهانه هایی نیز مطرح میشود, با این حال آنچه که همراه یووه همواره مطرح میشود شکوه پیروزی ها و اسکودتوهای متوالی و فراوانی ست که با قدرت و شایستگی از آن خود کرده، اما حال و روز این روزهای بانوی پیر اروپا خوش نیست و نتایج فصل جاری این تیم بسیار ناامید کننده و دور از باور است.

نتایجی که می تواند این تیم را از رسیدن به دهمین اسکودتوی متوالی و ثبت رکورد دیگری دور کند اما آنچه که بیش از این نکته و دور شدن یوونتوس از شرایط آرمانی و یکه تازی این تیم در سری آ برای مجموعه بیانکونری و تیفوسی هایش نگران کننده و ناخوشایند خواهد بود این است که یوونتوس دیگر همانند گذشته برای رقبا ترسناک نیست و رقبا را به هراس وا نمی دارد!

مطمئنا آنچه که باعث ایجاد تفاوت میان یک تیم بزرگ و قدرتمند که مدعی قهرمانی ست با سایر تیم ها می شود نحوه رویارویی و رقابت آنان با رقباست. زمانی که به ترکیب و ساختار چنین تیمی می نگریم می توانیم به نکته تعیین کننده و ویژه ای تاکید کنیم که تفاوت اصلی را ایجاد کرده و آن تفاوت هیبتی ست که این تیم ها به رقبا القا می کنند، احساسی که دیر یا زود هدف را تحت تاثیر قرار می دهد و خواسته و ناخواسته حریف را وارد یک بازی روانی پیش از شروع بازی می کند، حسی که می تواند حتی به ضمیر ناخودآگاه رقیب رسوخ کرده و آن را پیش از آغاز دیدار شکست خورده نشان دهد.

عاملی که یوونتوس تقریبا یک دهه است که از آن بهره برده و به اهداف خود دست یافته؛ عامل و نکته مهم و تاثیرگذاری که حالا در این تیم دیده نمی شود. یقینا در سال های اخیر بارها این مسئله را شنیده اید که مخالفان و یا حتی برخی کارشناسان بر این عقیده پافشاری می کردند که یوونتوس به این دلیل برنده و قهرمان میشود که سایر رقبا چندان قدرتمند نیستند و سعی برای رسیدن به برتری ندارند. اما این گفته ها کاملا بی اساس بود چون واقعیت متفاوت از این بهانه رقبا است و این یووه بود که همواره با انگیزه و با قدرت برای رسیدن به قهرمانی و جام های متوالی می جنگید و ترس را به کلیه رقبای ایتالیایی و اروپایی اش می انداخت تا در رقابت با بانوی پیر دشوار مشکل شوند. این واقعیتی تاثیرگذار است که حالا در کالبد بیانکونری دیده نمیشود و نتایج اخیر این تیم در دیدار برابر تیم های بزرگ و کوچک نشان از عدم هراس رقبا از رویارویی برابر این تیم بزرگ دارد. عاملی که ناکامی های اخیر را سبب شده و روزهای خاکستری یووه را بیش از پیش نمایان ساخته و به نگرانی ها دامن زده.

شکست ها و از دست دادن امتیازهای ارزشمند برابر تیم های کوچک تر و کم خطر تر نشان از آن دارد که این تیم پرابهت و با شکوه از روزهای بزرگی و قدرت نمایی خود فاصله گرفته و دیگر همانند قبل صلابت گذشته خود را ندارد و هراسی به دل رقبا نمی اندازد. این حس را حتی به عنوان تماشاگر نیز می توان احساس کرد، چه برسد به اینکه بازیکنان و رقبا داخل زمین با آن روبرو میشوند و عدم استواری و سخت کوشی را از مجموعه بیانکونری می بییند و می توانند با راحتی و بدون حس وحشت و از پیش شکست خوردگی برابر سیاه و سفیدهای شهر تورینو قدم علم کنند و هر از گاهی نیز یووه را به زانو دراورند.

حالا قدرت و صلابتی که لرزه به هر رقیب بزرگ و کوچکی می انداخت وعاملی مهم برای ثبت سال های باشکوه و بی رقیب یوونتوس کبیردر دهه اخیر به شمار میرفت و قدرت بیانکونری را باشکوه و جلوه ای ویژه نمایان می ساخت از این تیم رخت بسته و این بار باید گفت آنچه که باعث برتری رقبا و یکه تازی حریف های دیرینه یووه در سری آ شده، تنها قدرت و انگیزه بالای آنان برای رسیدن به قهرمانی و پشت سر گذاشتن یووه خلاصه نمیشود، بلکه این یوونتوس است که با فاصله گرفتن از جایگاه خود دیگر همانند قبل نمی تواند قدرت و شکوه ذهنی را به رقبا دیکته کند و به این ترتیب مسیر پیشتازی آنان را فراهم ساخته و برای بازگشت به فرم گذشته مطمئنا تغییر وضیعت و بازگشت انگیزه مبارزه طلبی و شکست دادن هر حریفی در کنار قدرت ذهنی بیش از هر عامل دیگری موثر و تاثیرگذار خواهد بود.

برچسب‌ها: یوونتوس سری آ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

122 Juventusfc1400/01/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi