خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

لوکاکو: ترک یونایتد به خاطر اینتر تصمیم درستی بود

لوکاکو: ترک یونایتد به خاطر اینتر تصمیم درستی بود
اینتر شب گذشته موفق شد بولونیا را با تک گل لوکاکو شکست دهد. روی ارسال دیدنی باستونی از سمت چپ لوکاکو بالاتر از مدافعان حریف ضربه سر زد و دروازه بولونیا را باز کرد. این نتیجه با توجه به تساوی میلان برابر سمپدوریا موجب شد تا اینتر در صدر جدول فاصله خود با روسونری را به هشت امتیاز برساند و گامی بلند به سوی قهرمانی در سری آ بردارد.

جشنواره گلی که لوکاکو در این فصل برای اینتر به راه انداخته است نقشی غیرقابل انکار در موفقیت نراتزوری در نبرد بر سر عنوان قهرمانی داشته است. ستاره بلژیکی اینتر هفتمین بازیکن تاریخ باشگاه اینتر است که در دو فصل پیاپی به رکورد 20 گل یا بیشتر در سری آ می رسد

لوکاکو در این باره گفت: "من از برد امروز واقعا خوشحالم. این بازی پیچیده ای بود. ما قدم بزرگی برداشتیم و باید تا پایان مسیر ادامه دهیم."

او که در سال 2019 از منچستریونایتد به اینتر پیوست، ادامه داد: "این لحظه بزرگی برای من است. با آمدن به اینجا تصمیم درستی گرفتم. من هر کاری بتوانم برای کمک به تیم می کنم چرا که من بدون هم تیمی هایم هیچکس نیستم. گروه و تیم مهمترین چیز است. ما هدف خودمان را داریم و باید به همین روند ادامه دهیم."

برای لوکاکو پیروزی برابر بولونیا نمایانگر توانایی اینتر در مقابله با شرایط سخت بود، هر چند او اصرار دارد که آنها هنوز تا پایان کار فاصله زیادی دارند.

لوکاکو افزود: "ما همه بسیار رشد کرده‌ایم. ما با فشار بهتر کنار می آییم و آن را به انرژی مثبت تبدیل می کنیم. این موضوع در زمین به ما کمک می کند و ما باید به همین کار ادامه دهیم."

اینتر برای نخستین بار از سال 2007 به بعد در 9 بازی پیاپی لیگ پیروز شده است. در سال 2007 نراتزوری موفق شد با 17 پیروزی پیاپی بهترین رکورد برد در سری آ را به نام خود ثبت کند.

برچسب‌ها: اینتر لوکاکو منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

85 ♕★ Tractor ★♕1400/01/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi