خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,117

کاپیتان والنسیا در رادار بارسلونا

کاپیتان والنسیا در رادار بارسلونا
ماه گذشته بود که خوان لاپورتا توانست با پیروزی در انتخابات بارسلونا برای دومین بار به عنوان رئیس باشگاه انتخاب شود. یکی از مهمترین تصمیمات لاپورتا انتخاب متئو آله مانی به عنوان مدیر اجرایی و دست راست خود در باشگاه بود. آله مانی چندین سال مدیر اجرایی باشگاه والنسیا بود که به دلیل اختلاف نظر با پیتر لیم مالک سنگاپوری باشگاه از سمت خود استعفا کرد ولی حالا با بارسلونا به فوتبال برگشته است.
لاپورتا این روزها در حال بررسی شرایط بارسا برای نقل و انتقالات تابستانی است. مهمترین دغدغه او نیز مسائل مالی است. بارسا یکی از باشگاه هایی است که بیشترین ضربه را از پاندمی کرونا خورده ولی لاپورتا معتقد است وضعیت بارسا را بهبود خواهد بخشید.
در روزهای اخیر شایعاتی در مورد علاقه بارسا به یک بازیکن والنسیا به گوش رسیده است. کاپیتان باشگاه والنسیا، "خوزه گایا"
گایا که یک مدافع چپ است، برای تیم ملی اسپانیا هم بازی می کند و زمانی سخت مورد توجه رئال بود ولی ترجیح داد در والنسیا بماند. گایا این روزها در حال مذاکره با والنسیا برای تمدید قرارداد است و البته پیشنهاد خوبی هم از بارسا دارد. در والنسیا معتقدند آله مانی پشت تمام این قضایاست. باید دید بارسا در نهایت کاپیتان والنسیا را جذب خواهد کرد؟

برچسب‌ها: لاپورتا بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

118 فجر سپاسی931400/01/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi