خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار مارسی
اتحاد مارسی
31
596

مارسی در پی جذب ویدال

مارسی در پی جذب ویدال
دو باشگاه المپیک مارسی و گالاتاسرای نسبت به خدمت گرفتن آرتورو ویدال از اینتر علاقه‌مند هستند و در تابستان آینده برسر جذب این بازیکن با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

این هافبک شیلیایی می‌خواهد قراردادش را با اینتر تمدید کند، اما بر اساس گزارش پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا، خورخه سامپائولی سرمربی پیشین تیم ملی شیلی که اخیراً هدایت مارسی را برعهده گرفت، می‌خواهد دوباره با ویدال ۳۳ ساله همکاری داشته باشد، اما در راه جذب این بازیکن گالاتاسرای را مقابل خود می‌بینند.

آرتورو ویدال که تابستان گذشته پس از دو سال حضور در بارسلونا با قراردادی دو ساله به اینتر پیوست، ممکن است تنها پس از گذشت یکسال از حضورش در این تیم، در پایان فصل از جمع شاگردان آنتونیو کونته جدا شود.

اخیراً «کالچو مرکاتو» مدعی شده بود؛ باشگاه اینتر به دنبال فروش این هافبک شیلیایی در تابستان آینده است و پیشنهاد‌هایی که به این بازیکن خواهد شد، مورد بررسی قرار خواهد داد.

گفته می‌شود باشگاه فلامنگو برزیل هم نسبت به خدمت گرفتن هافبک پیشین تیم‌های یوونتوس و بایرن مونیخ علاقه‌مند است.

ویدال این فصل در ۳۰ بازی برای تیم تحت‌هدایت کونته به میدان رفته و آمار دو گل‌زده و دو پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

برچسب‌ها: ویدال مارسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

84 Marseille Fc1400/01/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi