خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

نامداری: مهدی رحمتی برای پدیده بازی نمی کند

نامداری: مهدی رحمتی برای پدیده بازی نمی کند
اشکان نامداری در مورد شرایط پدیده برای ادامه بازی ها به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر به یک شرایط یکنواخت رسیدیم. یکسری مشکلات در خصوص واگذاری باشگاه وجود داشت که من خبر دقیق ندارم اما گویا حل شده است و مسئولان استان خیلی به حل شدن مشکلات کمک کردند. فکر می کنم کم کم به عنوان تیمی که مد نظرمان است برسیم و فکر می کنم در ادامه راه نتایج بهتری بگیریم.
او در مورد دیدار حساس با پرسپولیس در هفته نوزدهم که ۱۴ فروردین ماه برگزار می شود ادامه داد: پرسپولیس تیمی است که چندسال است خوب نتیجه گرفته و از نظر ساختار بسیار خوب هستند. اما ما هم تیم خوبی هستیم و تیم پرسپولیس بازی راحتی ندارد.

مربی پدیده درباره اینکه چه برنامه‌ ای برای مهار مهاجمان پرسپولیس که شهریار مغانلو و مهدی‌ترابی نیز به تازگی به جمعشان اضافه شدند خاطرنشان کرد: ما در تعطیلات نیم فصل تقریباً در خط دفاع سه یا چهار تغییر داشتیم و بازیکنان خوبی به جمع ما اضافه شدند. تیم پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی دارند و تا آن جایی که بتوانیم آن ها را مهار خواهیم کرد و بازی خوبی انجام می دهیم.

دستیار مهدی رحمتی در پاسخ به این سوال که نقطه ضعف و قوت تیمشان را کجا می بیند گفت: ما تیم یکدست و خوبی داریم و اجازه دهید درمورد نقاط ضعف مان صحبتی نکنم. برای اینکه ما می دانیم و همین کافی است و سعی میکنیم مشکلات را حل کنیم.

وی در مورد عملکرد پدیده در فصل نقل و انتقالات نیز گفت: به خاطر یکسری مشکلات که وجود داشت سه چهار بازیکن تاثیرگذار مان را از دست دادیم البته آن ها با رعایت اصول حرفه‌ای جدا شدند و تصمیم شان این بود. معلوم نبود بحث مدیریت به کجا کشانده می شود ولی به جای افرادی که جدا شدند سعی کردیم بازیکنان خوبی بگیریم و هنوز کاغذی از بازیکنان جدید استفاده نکردیم که تغییرات را ارزیابی کنیم ولی به نظر من تغییرات مثبتی بوده است.

نامداری در مورد عملکرد میلاد فراهانی گفت: ما چهار دروازه بان به نام های میلاد فراهانی، سعید جلالی راد، محمدجواد کیا و بابک سلامت در نیم فصل اول داشتیم که این دو دروازه بان دروازه بان های بسیار جوان و آینده داری هستند. فراهانی و جلالی راد دروازه‌بانان شناخته شده است هستند که جلالی راد در نقل و انتقالات و بعد از آن بحران ناشناخته که دچارش شدیم تصمیم گرفت تیمش را عوض کند و دلایل منطقی و مورد قبولی هم داشت. درست است که در نیم فصل اول تعداد گل‌های خورده ما خیلی مطلوب نبود اما عملکرد ما بد نبود و من فکر نمی‌کنم تیم‌های زیادی وجود داشته باشند که در ۱۸ بازی ۸ کلین شیت کرده باشند و در کل عملکرد بچه ها بد نبود. تعداد گلهایی هم که دریافت کردیم به مشکل تاکتیکی ما در سیستم دفاعی بر می‌گردد و خدا را شکر این مدت توانستیم روی آن ها کار کنیم و در چند بازی آخر از این سمت ضربه نخوریم.

وی در مورد شایعه حضور مهدی رحمتی درون چارچوب دروازه پدیده گفت: در مورد بازگشت مهدی رحمتی به درون دروازه صحبت‌هایی شد و تمریناتش را نیز شروع کرد و او مصدومیتی در ناحیه زانو دارد و باید در آینده هم به او برسد که اذیت نشود. آقای رحمتی در مقطعی تصمیم گرفت تمرین و بازی کند ولی مشکلاتی که به شکل ناگهانی برای ما ایجاد شد خیلی وقت ایشان را گرفت و مجبور شد که در جلسات زیادی در سطح استان شرکت کند و در نیم فصل گرفتاری ها زیاد بود و چاره ای نداشت جز اینکه تمرین را رها کند و برود تا مشکلات تیم را حل کند که خیلی هم در این زمینه تلاش و کمک کرد و تیم تقریباً به ثبات رسیده است. در نیم فصل دوم قطعا مهدی رحمتی بازی نخواهد کرد و از تصمیمش برای سال آینده خبر ندارم ولی کسی که به جرگه مربیان وارد می شود خیلی بعید است بتواند بازی کند و همان طور که خودتان مشاهده کردید مسعود شجاعی هم بعد از دو سه بازی که برای تراکتور هم بازی و هم مربیگری کرد دید که این مقوله انجام شدنی نیست.

نامداری در پایان افزود : ما سه بازی لیگ و یک بازی حذفی را به دلیل پیشنهادات تیم‌های دیگر به بازیکنانمان از دست دادیم. به هر حال وقتی بازیکن پیشنهادی دریافت می کند که وسوسه می شود و حق هم دارد وسوسه شود تمرکز ش کمی از دست میرود. پیشنهادات زیادی به بچه های ما شد که با بعضی از آنها به شکل حرفه‌ای مذاکره شد و چند نفر از آنها هم به شکل غیر حرفه ای و بحث اخلاقی قضیه رعایت نشد و بازیکنان ما درخواست جدایی داشتند به خصوص در دوران بحران مدیریتی که باعث سردرگمی در تیم ما شده بود. نقش مهدی رحمتی برای امیدواری بچه ها به اینکه در پدیده هم می توانند به هدفشان برسند پر رنگ بود.

رحمتی خیلی اوقات تنهایی تلاش و در جلسات متعددی شرکت کرد و یک ماهی شدیدا درگیر بود ولی الان برای ۱۲ بازی پیش رو آماده هستیم.

برچسب‌ها: مهدی رحمتی پدیده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

67 Sporties_fa@1400/01/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi