خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,115

این جوان خوش تیپ خواهان ریاست رئال مادرید است!

این جوان خوش تیپ خواهان ریاست رئال مادرید است!
به گزارش "ورزش سه"، انریکه ریکلمه، تاجر 32 ساله و موفق در بخش انرژی های تجدیدپذیر، در مورد قصد خود برای حضور در انتخابات ریاست باشگاه رئال مادرید و رقابت با فلورنتینو پرز صحبت کرده است. ال کنفیدنشیال نقل قولی از ریکلمه با این مضمون داشته است: "یا حالا یا در آینده، می خواهم رئیس رئال مادرید بشوم." هدف او استفاده از یک هیئت مدیره فوق حرفه ای و نه فقط استفاده از دوستان برای انتقال باشگاه به سطح متفاوتی استانریکه ریکلمه پسر یکی از اعضای هیئت مدیره در دوران ریاست رامون کالدرون بر رئال مادرید بوده و اخیرا شرط 20 سال عضویت در باشگاه برای ریاست را پشت سر گذاشته است. سرمایه گذاری او تابستان سال 2020 با رقم تقریبا 300 میلیون یورو سراسر آمریکای جنوبی باعث شده ریکلمه با تضمین تقریبا 100 میلیون یورویی (15٪ بودجه) وارد رقابت شود. شرط دشوار دیگری که اساسنامه برای نامزد شدن برای ریاست باشگاه رئال مادرید تعیین کرده است.

برچسب‌ها: رئال مادرید مدیرعامل لالیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

172 پلنگ قوریجان1400/01/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi