خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فولاد
اتحاد فولاد
18
2,914

شیمبا به دنبال نهمین گل آسیایی

شیمبا به دنبال نهمین گل آسیایی
پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم برزیلی فولاد خاطره خوشی از حضور در عربستان با فولاد دارد، هت‌تریک با پیراهن فولاد در برابر الفتح.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، لوسیانو پریرا مهاجم تیم فولاد خوزستان در ۳۷ سالگی همچنان جنگنده است و در زمین زهردار است. او باید فردا در ورزشگاه ملز شهر ریاض با فولاد برابر العین قرار بگیرد.

کاپیتان دوم فولادی‌ها تا کنون ۸ گل در آسیا به ثمر رسانده: ۶ گل با پیراهن فولاد برابر الفتح عربستان(۳گل)، السد قطر (۲گل) و الجیش قطر، همچنین دو‌گل با پیراهن سپاهان برابر النصر امارات.

پریرا حال امیدوار است تا با فولاد در عربستان بدرخشد، او با تیم قرمز اهواز سابقه حضور در عربستان و قرار گرفتن برابر الفتح را دارد. دیداری که فولاد با نتیجه ۵-۱ به برتری رسید و شیمبا هت‌تریک کرد. باید دید مهاجم برزیلی فولاد می‌تواند نهمین گل خود در این مسابقات را به ثمر برساند یا خیر.

برچسب‌ها: شیمبا فولاد العین لیگ قهرمانان آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

92 آبی اناری ها3 (ح)1400/01/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi