خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,334

فوتسال ایران به دنبال حضور در جام جهانی کوچک

فوتسال ایران به دنبال حضور در جام جهانی کوچک
تیم ملی فوتسال ایران به دنبال حضور در مسابقاتی موسوم به جام‌جهانی کوچک است.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، در سال های گذشته مسابقات فوتسال گرندپریکس برزیل معروف به جام جهانی کوچک برگزار می شد اما با مشکلات مالی برزیلی ها و همچنین شیوع بیماری کرونا برگزاری این مسابقات به زمان دیگری موکول شده است.

تیم فوتسال ایران نیز که همواره یکی از تیم‌های حاضر در این مسابقات بوده و بازی‌های خوبی در این تورنمنت انجام می‌داد مترصد فرصتی برای حضور در مسابقات مشابه است. اخیراً فدراسیون فوتبال تایلند برنامه‌ریزی برای مسابقاتی موسوم به جام‌جهانی کوچک را آغاز کرده و در حال رایزنی با چند تیم معتبر از جمله تیم های فوتسال قاره آمریکای جنوبی و اروپا است تا پای آنها را به بانکوک باز کند. برنامه ریزی مسابقات برای تیر یا مرداد امسال صورت گرفته و از ایران نیز خواسته شده تا تمایل خود برای حضور در این مسابقات را اعلام کند. ایران قرار است پس از قطعی شدن تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در مورد حضورش در تایلند تصمیم‌گیری کند.

برچسب‌ها: فوتسال ایران جام جهانی کوچک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

61 ♛ تاج رضا ♛1400/01/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi