خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرتغال
اتحاد پرتغال
7
15,585

تردیدی ندارم که رونالدو بهترین بازیکن تاریخ است

تردیدی ندارم که رونالدو بهترین بازیکن تاریخ است
په په سال 2007 یعنی دو سال زودتر از رونالدو به رئال مادرید پیوست و تا 2017 نیز برای این باشگاه بازی کرد و یکی از محبوب ترین ها میان هواداران بود. او اکنون در عضویت پورتو قرار دارد و رونالدو هم سال 2018 راهی یوونتوس شد.
په په و رونالدو دوستانی صمیمی هستند.
په په در مورد رونالدو به تی ان تی اسپورتس گفت:« من همیشه رونالدو را تحسین کرده ام. در رئال سال ها همبازی بودیم و در تیم ملی پرتغال از بازی کنار او لذت برده ام. برای من او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و در این تردیدی ندارم.
کریس کارهایی انجام داده که کسی قادر به انجام شان نبوده است. او در انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و تیم ملی پرتغال قهرمان شده است. ما در پرتغال 10 میلیون نفر هستیم و او کاپیتان یک ملت در یورو 2016 بود؛ جامی که در آن قهرمان شدیم. پنالتی موتینیو در یک چهارم نهایی برابر لهستان را به یاد بیاورید که رونالدو چطور به عنوان یک رهبر به او روحیه می داد. بسیاری از رونالدو انتقاد می کنند، بدون اینکه شخصیت واقعی او را بشناسند.»
په په ادامه داد:« در رئال که بودم، دو بار بر اثر برخورد با کاسیاس مصدوم شدم و حتی یک بار کار به بیمارستان کشید. او هر دو بار به شدت نگران من بود و برای ملاقاتم به بیمارستان هم آمد چون می دانست شرایطم وخیم است. من اینها را فراموش نمی کنم.»

برچسب‌ها: په په رونالدو پرتغال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

136 คrງēຖtiຖค1400/01/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi