خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

بازیکن پدیده راهی مس رفسنجان شد

بازیکن پدیده راهی مس رفسنجان شد
تیم فوتبال مس رفسنجان در ادامه خریدهای خود در بازار نقل و انتقالات زمستانی، موفق شد تا حسن جعفری مدافع تیم فوتبال پدیده را به خدمت بگیرد.
مس که امسال به رقابت های لیگ برتر صعود کرده است، در 18 هفته گذشته عملکرد خوبی را از خود نشان داده و شاگردان محمد ربیعی فراتر از حد انتظار ظاهر شده اند و حالا آنها در ادامه خریدهای پرشمار خود، جعفری را به خدمت گرفتند تا سمت راست خط دفاعی خود را تقویت کنند.
جعفری امسال در 10 بازی برای تیم مهدی رحمتی به میدان رفت و موفق شد در هفته نخست یکبار دروازه ماشین سازی را باز کرده و یک پاس گل نیز بدهد ولی در ادامه بازی های لیگ برتر موفق نشد درخشش هفته نخستش را تکرار کند و پس از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته یازدهم دچار مصدومیت شد و دیگر برای پدیده به میدان نرفت.
جعفری آخرین خرید مس رفسنجان در نقل و انتقالات نیم‌فصل به حساب می‌آید. پیش از او مهدی کیانی و محمد انصاری نیز به عضویت نماینده رفسنجانی لیگ برتر درآمده بودند تا محمد ربیعی برای نیم فصل دوم تیم کاملی در اختیار داشته باشد.

برچسب‌ها: حسن جعفری پدیده مس رفسنجان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

36 คrງēຖtiຖค1400/01/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi