خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,848

حنیف: فکر نمی‌کنم پایانم با استقلال این شکلی باشد

حنیف: فکر نمی‌کنم پایانم با استقلال این شکلی باشد
حنیف عمران زاده که در دوره بازی یکی از محبوب‌ترین بازیکنان دوره خود در‌ استقلال محسوب می‌شد، وقتی به عنوان یکی از اعضای کادرفنی محمود فکری به این تیم بازگشت، امیدواری زیادی را بین هواداران شکل داد که بتوانند بار دیگر به موفقیت بزرگی دست یایند. با این حال علیرغم حضور در کورس قهرمانی آنها نتوانستند به مسیر خود با این تیم ادامه دهند. عمران زاده در ابتدای صحبت‌هایش درباره سالی که گذشت می‌گوید: در مجموع خوب بود. کرونا اذیت کرد و بد و خوب زیاد داشت. بدی آن را بخواهم بگویم ابتلا به کرونا بود که سخت گذشت، خوبی هم حضور روی نیمکت استقلال بود که البته جدایی از آن هم به نوعی بد بود.

وی با اشاره به استقبال جالب هواداران در روزهای ابتدایی بازگشت به این تیم به عنوان مربی می‌گوید: این لطف هواداران است. این عشق و علاقه دو طرفه است. ما آنها را دوست داریم و آنها هم من را دوست دارند. از این بابت خیلی خوشحالم.

عمران‌زاده درباره اینکه در دوره کوتاه مدت این تجربه در استقلال اذیت شده‌اند می‌گوید: اذیت که... به هر حال اذیت کننده هم بود. من هیچ زمان چنین جوی را در استقلال تجربه نکرده بودم. ما چه برد، چه تساوی و چه باخت به دست می‌آوردیم از ما انتقاد وجود داشت. انتقادات بود و هیچ موقع اینگونه تجربه نداشتیم که حجمه زیاد باشد. من در 8 سال فوتبال این اندازه فشار تجربه نکردم. به هر حال یکسری مشکلات بود و اتفاقاتی رقم خورد که نمی‌توانستیم ادامه بدهیم. هواداران نتیجه می‎‌خواهند که حق طبیعی آنهاست، ما نتیجه هم گرفتیم اما اینکه چه اتفاقی افتاده را نمی‌شود بیان کرد چون بحث درون خانوادگی است و همینطور بماند بهتر است.

برچسب‌ها: استقلال حنیف عمران زاده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

161 سلطان فوتبال11400/01/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi