خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

صعود قطعی تراکتور در جام حذفی

صعود قطعی تراکتور در جام حذفی
به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که طبق برنامه قبلی اعلام شده بود رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران طی سه روز آینده با برگزاری ۱۶ دیدار پیگیری می‌شود، یک مسابقه به دلیل انصراف شهرداری ماهشهر انجام نخواهد شد.

طبق برنامه‌ریزی کمیته مسابقات جام حذفی فوتبال ایران قرار بود تیم‌های تراکتور و شهرداری ماهشهر روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم بروند که این بازی بخاطر انصراف تیم شهرداری برگزار نمی‌شود.

امیرحسین روشنک، مسؤول برگزاری مسابقات جام حذفی فوتبال ایران در این باره به خبرنگار ما گفت: باشگاه شهرداری ماهشهر با ارسال نامه رسمی انصراف خود از حضور در جام حذفی را اعلام کرد.
او ادامه داد: علی‌رغم تمام تلاش‌هایی که شخص آقای بهاروند برای برگزاری این بازی و سفر شهرداری ماهشهر به تبریز داشت، اما این تیم اعلام کرد در این مسابقه حضور پیدا نمی‌کند.
ش
روشنک یادآور شد: بر اساس آیین نامه برگزاری مسابقات با باشگاه شهرداری ماهشهر برخورد خواهد شد و علاوه بر محرومیت یک‌ساله این تیم از حضور در فصل آینده جام حذفی، جریمه سنگینی با نظر کمیته انضباطی فدراسیون برای آنها تعیین می‌شود که حداقل این مبلغ ۳۰ میلیون تومان است.

برچسب‌ها: تراکتور جام حذفی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

66 شیـاطیـن سرخ1399/12/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi