خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

انتقادی که جواب داد/تفاوت سپاهان آسیا با سپاهان لیگ برتر

انتقادی که جواب داد/تفاوت سپاهان آسیا با سپاهان لیگ برتر
پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده پرسپولیس در اراک موفق شد با شکست آلومینیوم این شهر 34 امتیازی شد و به پرسپولیس رسید.

به گزارش فوتبالی،شاگردان محرم نویدکیا با ارائه یک نمایش روان و دلچسب، موفق به ثبت پرگل ترین پیروزی لیگ بیستم شدند، آنها با این برد نشان دادند که منتظر لغزش پرسپولیس هستند تا صدر جدول را کاملاً در اختیار بگیرند. برای سپاهان در این بازی سجاد شهباززاده دو گل دیگر زد تا با 15 گل در جدول گلزنان دست نیافتنی‌تر شود.

پس از حضور محرم نویدکیا روی نیمکت طلایی پوشان اصفهان و در همان روزهای اول که با ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا همراه شد که نتایج آن با ناکامی شاگردان این مربی جوان همراه بود، خیلی‌ از کارشناسان از یک مشکل اساسی حرف می زدند که کادر فنی سپاهان هم نظر کارشناسان را تایید کرد و اعلام کردند که یکی از دغدغه های اصلی کادر فنی این تیم حل کردن مشکل گلزنی این تیم در خط حمله است، اما فقط چند هفته نیاز بود تا محرم نویدکیا، با نمایش خوب مهاجمان خود نظیر سجاد شهباززاده که به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ بیستم ایستاده است این مشکل را به دست فراموشی بسپارد.

شاگردان محرم نویدکیا روز گذشته و در حالی موفق شدند با 6 گل از سد آلومینیوم در اراک عبور کنند که سجاد شهباززاده باز هم ترک عادت نکرد و 2 گل از شش گل این تیم را به ثمر رساند تا باز هم ثابت کند مدعی اول آقای گلی لیگ بیستم است.

حالا سپاهان به صورت رسمی نبرد قهرمانی با پرسپولیس را آغاز کرده است آنها اگرچه رتبه دوم اما هم امتیاز با پرسپولیس ایستاده اند، ولی ادامه همین روند می تواند خطر بزرگی برای صدرنشین فعلی لیگ و تیمی باشد که می خواهد قهرمان لیگ بیستم لقب بگیرد.

البته نبودن رسول خطیبی روی نیمکت اراکی ها و اخراج محمد ایران پوریان، کمک به ثبت این برد پرگل و روحیه بخش برای سپاهان کرد، اما سپاهان با محرم این روزها بهترین نمایش های لیگ بیستم را ارائه می دهد و جدی ترین رقیب پرسپولیس در راه کسب پنجمین قهرمانی متوالی به شمار می رود.

برچسب‌ها: سپاهان نویدکیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

82 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/12/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi