خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

ورونا 0-2 میلان: کیش و مات تماشایی ورونا با مهره های سوخته

ورونا 0-2 میلان: کیش و مات تماشایی ورونا با مهره های سوخته
پس از برتری 2-0 میلان مقابل هلاس ورونا در هفته بیست و ششم سری آ، استفانو پیولی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی میلان در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

واقعا یک تیم هستیم و وقتی متحد باشیم، قوی تر هم می شویم. حتی بدون چند بازیکن خود نیز یک تیم هستیم. از مریخ نیامده ایم بنابراین می توانیم اشتباه کنیم اما مهم این است که روند پیشرفت خود را می دانیم. سختی ها باعث می شود تا قوی تر شویم.
اخیرا رقبای سرسختی داشتیم؛ هلاس ورونا تیمی است که هر حریفی را به چالش می کشد. نسبت به بازی رفت، کمتر مقابل آنها به مشکل خوردیم. در زمینی که خیلی خوب نبود، بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.
حالا یک بازی سخت مقابل منچستریونایتد داریم؛ دیداری بسیار سخت در اولدترافورد که البته مهیج خواهد بود و به بازیکنان انگیزه می دهد. به تیم جوان خود افتخار می کنیم. از توانایی های خود آگاه هستیم و می دانیم این فصل سخت و طولانی هنوز تمام نشده است.
حضور زلاتان در ورزشگاه؟ او رهبر این گروه است و از سختی های بازی آگاه بود. وی قول داده بود از سانرمو به ورونا بیاید و به قولش عمل کرد. زلاتان بلافاصله احساس و وضعیت تیم را جویا شد. او به تیم کمک کرد و قبل از بازی مثل یک قهرمان بزرگ برای سایر بازیکنان توصیه هایی داشت.
گاهی اوقات هر 3 روز بازی کردن، سودمند است چون فرصتی برای حسرت خوردن از بازی قبلی وجود ندارد. بسیار مهم است که بعد از هر باخت یا برد، تعادل تیم حفظ شود. هویت خودمان را داریم و بازیکنان به این هویت اعتقاد دارند.
توموری به تیم ویژگی های متفاوتی بخشیده است. فقدان این ویژگی ها را در ترکیب حس می کردیم. رومانیولی مثل یک حرفه ای به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد. اکنون سه بازیکن در حد ترکیب اصلی برای خط دفاعی دارم.
ربیچ و تئو هرناندز دچار مصدومیت عضلانی نشده اند. آنها مقابل اودینزه، ضربه خوردند و کبودی داشتند.

برچسب‌ها: مبلان ورونا پیولی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

48 آرسنال لوشان1399/12/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi