خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,058

فاتی: نامزدی برای کسب جایزه لاروس یک افتخار است

فاتی: نامزدی برای کسب جایزه لاروس یک افتخار است
به گزارش وبسایت رسمی بارسلونا، بازیکن جوان تیم درباره مسائل مختلفی از جمله نامزدی برای کسب جایزه لاروس صحبت کرد. وی گفت:

این یک افتخار برای من است. شما باید به نامزدهای دیگر کسب این جایزه نگاهی بیندازید و بعد ببینید که یک افتخار است که کنار آنان حضور داشته باشید. از همه کسانی که به من رای دادند قدردانی میکنم، انتظار چنین چیزی را نداشتم. برندگان قبلی این جایزه همه انسان های مهمی در زمینه ورزش بودند و این بد نخواهد بود که همانند آنان عمل کنید.

فاتی ادامه داد:

بردن این جایزه افتخار خواهد بود اما حتی نامزدی برای کسب آن هم یک افتخار بزرگ خواهد بود. اگر این جایزه ببرم عالی خواهد بود ولی اگر برنده نشوم هم اتفاق خاصی نمی افتد.

بازی برای بارسا؟

بازی برای بارسلونا از زمانی که به اینجا آمدم برای من یک رویا بود. هدف اصلی من رسیدن به تیم اول بود و برای آن تلاش زیادی کردم و هربچه ای که به لاماسیا میرسد چنین هدفی دارد.

شکستن رکوردها؟

همه رکوردها برای من ویژه بود. وقتی بازی میکنید نمیدانید که چه اتفاقی قرار است بیفتد و بعد هربازی که یک رکورد را میشکستم بسیار شگفت زده میشدم.

لئو مسی؟

بازی کنار بهترین جهان و یادگرفتن از او در تمرینات یک رویا است. سعی میکنم همانند او متواضع و فروتن باشم. علی رفم تمام کارهایی که او انجام داده وی مرد بسیار ساده ای است.

طرفداران؟

از همه انها بابت حمایتی که هرروزه از من دارند تشکر میکنم. فوتبال بدون آنها همانند قبل نخواهد بود. بعد از خانواده ام، این طرفداران الهام بخش من برای تحقق رویاهای من هستند.

توصیه ای به جوان ترها؟

این که از هرکاری انجام میدهند لذت ببرند و برای تحقق رویاهای خود بجنگند.

اهداف؟

پیشرفت به عنوان یک انسان و فوتبالیست، اتفاقات از راه میرسند پس من اهداف خودم را تعیین نمیکنم فقط یاد میگیرم و پیشرفت میکنم.

بهترین هم تیمی؟

اریک گارسیا، ما از جوانی باهم بزرگ شدیم. ما باهم بازی کردیم و او کمک کرد تا بهتر شوم. ما حتی برای تیم ملی اسپانیا بازی کردیم چیزی که رویای ما از زمان جوانی بود.

برچسب‌ها: فاتی بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

116 مهدی Fc1399/12/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi