خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,563

نفت 1- تراکتور 1؛ حملات خطیبی یک‌امتیاز داشت!

نفت 1- تراکتور 1؛ حملات خطیبی یک‌امتیاز داشت!
تلاش دو تیم نفت مسجدسلیمان و تراکتور در حالی با تساوی یک – یک به پایان رسید که تبریزی ها با وجود برتری کامل در این دیدار، به دلیل یک غافلگیری نتوانست دست پر مسجدسلیمان را ترک کنند. شاگردان داریوش یزدی که نزدیک به 70 دقیقه با یک یار کمتر بازی را ادامه دادند، روی اشتباه خط دفاعی و محمدرضا اخباری به گل اول بازی رسیدند ولی مثلث شجاعی، حاج صفی و عباس زاده در دقیقه 93 تراکتور را به کمترین حقش رساند.
رسول خطیبی در نخستین گام خود با تراکتور، بازی خوبی را از خود ارائه داد هر چند او در پایان بازی از نتیجه کسب شده رضایت نداشت ولی آنها در این بازی بدشانس بودند که موقعیت هایشان به گل تبدیل نشد و با یک امتیاز به تبریز برمیگردند.
بازی از هفته شانزدهم لیگ برتر؛ دوشنبه: 11/12/99 ؛ ساعت: 15
استادیوم: استادیوم: شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان/ بدون تماشاگر
داور: موعود بنیادی‌فر/ کمک‌ها: قهرمان نجفی - براتعلی مولوی؛ داور چهارم: بهمن عبدالهی/ کمک داوران پشت دروازه: میثم حیدری - وحید زمانی / ناظر داوری: ابوطالب طاهریان.
شرح گل:
نفت مسجدسلیمان یک – تراکتور صفر (دقیقه 76- سجاد جعفری): پاس رو به عقب و مدافعین تراکتور برای محمد رضا اخباری سنگربان تراکتور را به زحمت انداخت و در حالیکه گلر تبریزی ها قصد داشت مانع از کرنر شدن توپ شود، با یک تکل بلند توپ را به سجاد جعفری بازیکن تازه وارد نفت واگذار کرد و او نیز دروازه خالی تراکتور را باز کرد.
نفت مسجدسلیمان یک – تراکتور یک (دقیقه 93- محمد عباس زاده): یک ارسال خوب از مسعود شجاعی به روی دروازه انجام شد و در حالیکه توپ در حال بیرون رفتن بود، احسان حاج صفی به موقع به توپ رسید و با یک ضربه سر توپ را به دهانه دروازه فرستاد و محمد عباس زاده دروازه نفت را باز کرد تا حساب کار یک – یک مساوی شود.

برچسب‌ها: تراکتور نفت مسجد سلیمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

71 گرجیان سوپل (ح)1399/12/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi