خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,276

بایرن مونیخ نباید اینقدر به حریفان فرصت بدهد

بایرن مونیخ نباید اینقدر به حریفان فرصت بدهد
شرایط دوباره باب میل بایرن مونیخ شده و این تیم در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان موفق به کسب پیروزی پرگل می شود.

امروز بایرن در شرایطی با پنج گل کلن را مغلوب کرد که سرژ گنابری با ورود به میدان در نیمه دوم دو بار موفق به گلزنی شد. حالا این ستاره جوان در مورد پیروزی بایرن مونیخ و البته تاثیرگذاری خود بعد از حضور در ترکیب تیمش صحبت کرده است.

سرژ گنابری گفت: "وقتی من و توماس مولر در نیمه دوم وارد میدان شدیم، شرایط بایرن مونیخ در جریان مسابقه خیلی خوب به نظر نمی رسید و ما به اندازه کافی بر حریف مسلط نبودیم. اما خوشبختانه ما خیلی سریع موفق شدیم بازی را 1-3 به سود بایرن مونیخ بکنیم و همین باعث شد کسب پیروزی برای ما آسان تر از قبل بشود.

گاهی اوقات متزلزل و ضعیف ظاهر می شویم و در بازی های پیش رو باید اطمینان حاصل کنیم که این اتفاق دیگر تکرار نخواهد شد. البته شما همیشه نمی توانید در تمام طول 90 دقیقه به حریف خود هیچ فرصتی برای گلزنی ندهید، اما ما باید این شرایط را به میزان قابل توجهی کاهش داده و اجازه موقعیت سازی به حریفان ندهیم."

برچسب‌ها: بایرن مونیخ کلن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

110 پرسپولیس00000061399/12/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi