خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

جدایی از رئال مادرید، بهترین تصمیم برای من و اشرف حکیمی بود

جدایی از رئال مادرید، بهترین تصمیم برای من و اشرف حکیمی بود
تئو هرناندز و اشرف حکیمی حالا در تیم های شهر میلان می درخشند.

تئو هرناندز از ترک رئال مادرید، پشیمان نیست و جدایی از این باشگاه را بهترین تصمیم برای خود و اشرف حکیمی دانست. هرناندز همچنین تایید کرد منتظر بازی در تیم ملی فرانسه است و احساسی نسبت به اسپانیا ندارد.

تئو هرناندز در مصاحبه با DAZN گفت:

من و اشرف حکیمی خیلی در رئال مادرید بازی نمی کردیم بنابراین بهترین تصمیم برای ما جدایی از رئال مادرید بود. شما حتی اگر در باشگاهی چون رئال مادرید باشید اما بازی نکنید، خوشحال نخواهید بود. ما تلاشمان را انجام دادیم و حالا در تیم های شهر میلان هستیم.
من و اشرف شباهت های زیادی به یکدیگر داریم. او یک بازیکن شگفت انگیز است. کیفیت، سرعت و استعداد بالایی دارد. شخصاً وی را به خوبی می شناسم چون زمان زیادی را در کنار یکدیگر سپری کردیم. اشرف پسری عالی و دوست خوب من است. در زمین مسابقه، دشمن یکدیگر محسوب می شویم اما خارج از زمین، دوستان خوبی هستیم.
تیم ملی؟ باید هر روز تلاش کنم و منتظر دعوت به تیم ملی بمانم. من فرانسوی هستم و خود را اسپانیایی نمی دانم. اگرچه سال های زیادی را در اسپانیا زندگی کرده ام اما چنین چیزی معنای خاصی برای من ندارد. در فرانسه به دنیا آمده ام، خانواده ام فرانسوی هستند و خودم را فرانسوی می دانم.

برچسب‌ها: تئو هرناندز میلان اشرف حکیمی اینتر میلان رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

196 --اتحاد3نفره-- (ح)1399/12/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi