خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,329

اشک های پژمان برای علی و مهرداد

اشک های پژمان برای علی و مهرداد
اشک های ستاره های سابق فوتبال ایران پیش از شروع بازی یادبود امروز، صحنه های تلخی را رقم زد.

به گزارش ورزش سه؛ درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان، دل همه اهالی فوتبال را به درد آورد. در این میان شرایط برای پژمان جمشیدی اندکی متفاوت از بقیه بود و بازیکن سابق پرسپولیس و چهره خبرساز این روزهای سینما، به واسطه دوستی نزدیکی که با هر دو مرحوم داشت، با شوک بزرگی روبرو شد.

جمشیدی بعد از درگذشت مهرداد میناوند یک دل نوشت زیبا به یاد او منتشر کرد، دل نوشتی که پژمان بدون تعارف از روزهایی نوشته بود که هنوز یک فوتبالیست نبود و از دیدن مهرداد میناوند در زمین شماره دو امجدیه نفس اش بند آمده بود؛ پژمان در این دل نوشت از دوستی نزدیک خود با میناوند هم نوشته بود، دوستی که پس از دوران فوتبالی و خارج از مستطیل سبز هم ادامه داشت.

یک هفته بعد از درگذشت میناوند و زمانی که علی انصاریان هم از میان مان رفت، پژمان جمشیدی در جشنواره فیلم فجر به یاد هم تیمی که به گفته خودش فراتر از یک دوست فوتبالی بود، صحبت های جالبی را به زبان آورد که چند روز در شبکه های اجتماعی ترند بود.

پیش از شروع بازی امروز و زمانی که بازیکنان دو تیم منتخب 98 و سرخابی به یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند فاتحه ای قرائت می کردند، شاهد احساساتی شدن خیلی از آنها بودیم؛ خیلی هایی که در میان شان پژمان جمشیدی از همه بیشتر غمگین بود و به یاد دو دوست صمیمی اش از ته دل اشک می ریخت. در حالی که بسیاری از ستاره ها بغض کرده و بعضی ها هم آرام اشک می ریختند، پژمان جمشیدی به گونه ای که در تصاویر می بینید، برای علی و مهرداد گریست.

لازم به ذکر است که پژمان جمشیدی در نیمه دوم این دیدار با پیراهن تیم منتخب سرخابی به میدان رفت.

برچسب‌ها: انصاریان میناوند جمشیدی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 1

132 ♛ تاج رضا ♛1399/11/28

لات جاده: راستش خیل سخت بود

29 بهمن (08:15)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi