خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,265

بی حاشیه ترین کریمی فوتبال ایران

بی حاشیه ترین کریمی فوتبال ایران
به گزارش "ورزش سه"، محمد کریمی که ازتیم لیگ یکی خونه به خونه بابل با نظرامیرقلعه نویی به سپاهان آمد توانست در همان سال اول حضور با اعتماد امیر قلعه نویی بهترین پاسور لیگ برتر شود و با پتانسیلی که از خود نشان داد پدیده لیگ برتر لقب گرفت.
البته کریمی در سال دوم حضورش در سپاهان درخشش اولین سال حضور خود را نتوانست ادامه دهد. با این حال با روی کارآمدن محرم نویدکیا محمد کریمی از هافبک بازیساز به هافبک دفاعی تغییر پست داده است و یک خط جلوتر از مدافعین وظیفه مهمی در طراحی بازی طلایی پوشان اصفهانی دارد.
کریمی هر هفته نسبت به هفته قبل نمایش های بهتری در نقش جدیدش ارائه می کند و توانسته انتظار محرم نویدکیا را برآورده کند. شاید در ابتدای فصل کمتر کسی فکر می‌کرد محمد کریمی بتواند به عنوان یکی از بازیکنان اصلی تیم مطرح شود و خبری از مهدی کیانی نباشد. بی‌شک اگر بازیکن اهل ساری سپاهان بتواند همین روند را ادامه دهد آینده ای درخشان تراز گذشته انتظارش را میکشد.
البته محمد کریمی حالا در دیدار بعدی طلایی پوشان مقابل گل گهر به دلیل 4 کارته شدن غایب است و سرمربی سپاهان باید پس از مدت ها علی رغم میل باطنی اش از بازیکن دیگری در پست هافبک دفاعی بهره بگیرد.

برچسب‌ها: کریمی سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

107 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/11/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi