خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,216

سوپرجام تراکتور- پرسپولیس، قبل از نوروز 1400

سوپرجام تراکتور- پرسپولیس، قبل از نوروز 1400
بازی سوپرجام فصل گذشته فوتبال ایران به احتمال فراوان در روزهای آخر سال 99 برگزار می‌شود.
مسابقه سوپرجام فوتبال ایران میان قهرمان های لیگ برتر و جام حذفی همواره در سال های اخیر با حواشی زیادی همراه بوده است. امسال هم به خاطر شرایط کرونایی این بازی از فصل گذشته هنوز برگزار نشده است.

با وجود اینکه رقابت سوپرجام باید آخرین مسابقه فصل باشد اما لیگ برتر فوتبال ایران حالا به نیمه رسیده و هنوز این بازی از فصل قبل انجام نشده است.مسابقه ای که تراکتور تبریز به عنوان قهرمان حذفی و پرسپولیس تهران به عنوان قهرمان لیگ باید آن را برگزار کنند.

حالا با توجه به تقویم فشرده ای که سازمان لیگ در نظر گرفته، احتمالا بازی سوپرجام در آخرین روزهای سال 99 برگزار شود و به نوعی آخرین مسابقه فوتبال ایران در این سال باشد.
بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ طی روزهای 25، 26 یا 27 اسفند سال جاری بازی سوپرجام تراکتور و پرسپولیس به احتمال فراوان برگزار می‌شود و بعد از آن دو تیم مذکور نیز به استراحت بین فصل خواهند رفت.

برچسب‌ها: پرسپولیس تراکتور سوپرجام ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 1

116 هلنـد1399/11/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi