خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

اگر راجع به پوگبا حرف بزنم، خواب را از مردم می گیرم!

اگر راجع به پوگبا حرف بزنم، خواب را از مردم می گیرم!
به گزارش "ورزش سه"، مینو رایولا دیروز عصر در جلسه ای در سری آ حاضر بود و خبرنگاران در مورد بازگشت احتمالی پوگبا به ایتالیا از او سوالاتی پرسیدند.
قرارداد فعلی پوگبا با منچستریونایتد در سال 2022 به پایان می رسد و گمانه زنی هایی در جریان است که آیا این ستاره ارزشمند در اولدترافورد باقی خواهد ماند یا در گوشه ای دیگر از اروپا به فوتبال خود ادامه خواهد داد.
منچستریونایتد بند تمدید یک ساله پوگبا را در سال 2020 فعال کرد اما در همان زمان گزارش هایی در رابطه با تلاش این بازیکن برای ترک منچستریونایتد و پیوستن به یوونتوس منتشر شد.

نام باشگاه های دیگری مثل PSG و رئال مادرید نیز به عنوان مقاصد احتمالی پوگبا مطرح شد، اما بازگشت این بازیکن به یووه، هنوز هم محتمل ترین اتفاق ممکن است. پوگبا در سال 2016 با قراردادی 112 میلیون یورویی از یوونتوس به منچستریونایتد پیوسته بود.

مینو رایولا در پاسخ به سوالاتی که راجع به آینده پوگبا از او پرسیده شد، گفت: "پل پوگبا و یوونتوس؟ من نمی توانم راجع به پوگبا صحبت کنم چرا که مردم عصبی می شوند و شب خواب‌شان نمی برد! من باید در سکوت کار کنم... اگر صحبت کنم به بعضی بر می خورد! من همان کاری که باید را انجام می‌دهم البته نه در مقابل شما بلکه در سایه."

رایولا پیشتر به خاطر اینکه گفته بود پوگبا در یونایتد خوشحال نیست مورد انتقاد قرار گرفته بود چرا که این بازی در مصاحبه ای تلویحا حرف های ایجنت خود را رد کرد و گفت من هر وقت می بریم، خوشحالم.
صحبت های جدید رایولا بار دیگر پرسش هایی را راجع به آینده پوگبا، که در حال حاضر مصدوم است، برانگیخته است. اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، ابراز امیدواری کرده است که پوگبا همچنان در منچستریونایتد بماند.

برچسب‌ها: رایولا پوگبا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

82 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/11/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi