خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

شهر خودرو؛ بازیکن می‌فروشیم اما نه ارزان

شهر خودرو؛ بازیکن می‌فروشیم اما نه ارزان
در فاصله کوتاه مانده به شروع نقل و انتقالات چند بازیکن تیم شهر خودرو مورد توجه دیگر تیم های لیگ برتری قرار گرفته اند.

به گزارش "ورزش سه"، آینده مبهم این تیم در ماه های آتی که مورد اشاره محمد نوازی مربی تیم در کنفرانس خبری بعد از بازی با مس رفسنجان بوده برخی از ستاره های تیم را به تکاپو وا داشته تا به تیم های جدید ملحق شوند اما باشگاه شهر خودرو سیاست تازه ای را برای فصل نقلا و انتقالات در پیش گرفته است. این باشگاه در مذاکراتی که از سوی دیگر باشگاه انجام می شود اعلام کرده هیچ بازیکنی را به زور نگه نمی دارد اما در صورتی راضی به فروش آنها می شود که مبلغ جالب توجهی برای دریافت رضایتنامه آنها پیشنهاد شود و از سویی این پول ها نقد به حساب باشگاه شهر خودرو واریز شود. این باشگاه از اتفاقاتی که در جریان صدور رضایتنامه یحیی گل محمدی پیش آمده ناراحت است و البته حق هم دارد گله مند باشد به این خاطر که هنوز پول رضایتنامه را از باشگاه پرسپولیس دریافت نکرده در حالی که یحیی برای کسب دومین قهرمانی در لیگ برتر به همراه پرسپولیس تلاش می کند.

به واقع حرف باشگاه شهر خودرو این است؛ بازیکن می فروشیم اما نه ارزان. خبرهای تایید نشده حکایت از این دیدار قیمت ستاره های تیم بین 8 تا 10 میلیارد تومان است.

مهدی رحمتی تاکید بر حفظ همه بازیکنان تیمش دارد اما باشگاه می گوید در صورت دریافت پیشنهادات مالی جالب بی میل نیست یکی دو بازیکن خود را به قیمت های خوب بفروشد تا بخشی از هزینه های تیم را در دور برگشت تامین کند.

برچسب‌ها: شهر خودرو نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

52 Rɪϙᴜɪ Pᴜɪɢ (ح)1399/11/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi