خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,727

حریف استقلال از MLS آمریکا مهاجم میخرد

حریف استقلال از MLS آمریکا مهاجم میخرد
خریدهای زمستانی الشرطه عراق تمامی ندارد و حالا به نقل از نواف الآسیوی خبرنگار مشهور عربستانی، این باشگاه برای تقویت خط حمله خود به دنبال به خدمت گیری مهاجم سابق تیم های الهلال، الاتحاد و الریان قطر است.

گلمین ریواس مهاجم ونزوئلایی که سابقه حضور در لیگ عربستان و قطر را دارد، پس از 6 ماه حضور در تیم دی سی یونایتد در لیگ MLS آمریکا، از ابتدای سال نوی میلادی بدون تیم است و اکنون باشگاه الشرطه برای تقویت خط حمله خود در پی جذب این بازیکن است.

گلمین ریواس در سال 2015 پیراهن الاتحاد را بر تن کرد و با 19 گل زده پس از عمر السومة در رده دوم برترین گلزنان عربستان قرار گرفت. او سپس راهی الشارجه امارات شد و در 26 دیدار موفق شد 13 گل برای این تیم به ثمر برساند. ریواس سپس دوباره به لیگ عربستان بازگشت و در 41 بازی که برای الهلال انجام داد، 13 گل به ثمر رساند.

این بازیکن که سابقه حضور در الریان را نیز دارد، با این تیم و در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف سایپا رفت و در جریان پیروزی 3 بر یک این تیم مقابل شاگردان علی دایی، دو بار موفق به باز کردن دروازه نماینده ایران شد. بوستون ریور و آنکاراگوچو دیگر تیم هایی هستند که ریواس سابقه حضور در آنها را دارد.

الشرطه پیش از این عدی شهاب مدافع تیم الکرخ عراق، علی حصنی هافبک ملی پوش عراقی و دو مهاجم دیگر به نام های رافائل سیلوا لژیونر برزیلی و محمد داود مهاجم تیم ملی عراق را جذب کرده بودند و حالا گلمین ریواس می تواند پنجمین خرید زمستانی این تیم باشد. الشرطه در گروه C رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با استقلال همگروه است.

برچسب‌ها: الشرطه عراق استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 1

82 ⚜chievoverona⚜1399/12/03

استقلال و هادی: امسال دیگه مثل پارسال نیست

4 اسفند (14:44)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi