خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار وستهام
اتحاد وستهام
46
511

چکش های انعطاف پذیر غنیمت های دربی را به دست می آورند

چکش های انعطاف پذیر غنیمت های دربی را به دست می آورند
مایکل آنتونیو و جسی لینگارد در آستانه هدف قرار گرفتند که وستهم یونایتد یکشنبه بعد از ظهر به پیروزی خاطره انگیز دربی لندن برابر تاتنهام هاتسپور رسید.

زوج چکش در آغاز هر دو نیمه به این نتیجه رسیدند که افراد دیوید مویس در تلاش خود برای باقی ماندن در بالای جدول بالای جدول لیگ برتر اظهارات واقعی کردند ، و در این مرحله به جمع چهار تیم برتر این گروه منتقل شدند.

این پیروزی بدون لحظات عصبی آن رقم نخورد ، زیرا لوکاس مورا در 26 دقیقه فرصت را به نصف رساند و شاگردان خوزه مورینیو با افزایش زمان فشار ، فشار را بیشتر کردند.

گرت بیل و هونگ مین سون هر دو به چوب دست زدند زیرا تیم آنها به شدت به دنبال برابری بود ، اما چکش ها حفر کردند و اطمینان حاصل کردند که یک تلاش تیمی واقعی پاداش کامل خود را به دست می آورد.

وستهام بازی را به سرعت آغاز کرد و فقط 5 دقیقه از آغاز بازی به بیرون کشید.

پس از اینكه Tomáš Souček توپ را به توپ كشید و Sergio Reguilón را شوت كرد ، او به وقت كافی برای اندازه گیری سانتر از سمت راست فرصت زیادی داد.

آنتونیو کمترین لطف را به زایمان شیطانی انجام داد ، به این معنی که هوگو لوریس فقط می توانست توپ را جلوی خودش بکوبد ، و شماره 30 سریع واکنش نشان داد تا ششمین فصل خود را به خانه بکشد.

پنج دقیقه بعد ، آنتونیو صاحب مالکیت توپ در نیمه راه شد و یک ضد حمله خطرناک را پیش انداخت. او درست در قلب خط پشتی اسپرز رانندگی کرد و قبل از حرکت چپ به جسی لینگارد به لبه منطقه رسید. شماره 11 سعی کرد تا با بی خودی توپ را به مهاجم خود برگرداند ، اما پاس خیلی زیاد شد و اسپرز فرار کرد.

به دنبال آن گردباد اولیه ، اسپرز مستقر شد و شروع به تهدید خود كرد. هری کین بعد از اینکه توسط اریک لاملا روی یک پیشخوان سریع تغذیه شد ، تیر دروازه خود را باز کرد ، قبل از این که توماس سوژک پس از درگیری سر با داوینسون سانچز در پاک سازی یک کرنر ، نیاز به وصله داشته باشد.

وستهام در 7 دقیقه ای که هافبک چک خارج از زمین بازی بود زنده ماند و شماره 28 سپس نزدیک به دو برابر شدن برتری پیش رفت و با یک ضربه سر که با ضربه سر برجسته ای به گوشه آرون کرسول برخورد کرد ، لولریس باید آن را به گل تبدیل کند.

در پایان نیمهی اول ، Łukasz Fabiański باید چند ضربه سریع از Erik Lamela و Kane متوقف شود ، چرا كه تیم میهمان تهدیدها رو به وستهم یادآوری میكنه.

برچسب‌ها: وستهام تاتنهام دربی لندن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

100 Ali Dastor1399/12/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi