خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,125

قطعی؛ رئال مادرید تابستان بمب می ترکاند

قطعی؛ رئال مادرید تابستان بمب می ترکاند
در دو سه روز اخیر دنیای فوتبال تحت تاثیر درخشش کیلیان امباپه و ارلینگ هالند قرار گرفته است. امباپه در نوکمپ سه گل به بارسلونا زد و در برتری 1-4 پی اس جی نقش اول را داشت. یک روز بعد ارلینگ هالند با پیراهن دورتموند در زمین تیم خوب سویا دبل کرد و باعث برتری 2-3 تیمش شد.

پس از اتمام بازی بارسا و پی اس جی، رئالی ها در توئیتر کمپین جذب امباپه را تشکیل دادند و هشتگ فلورنتینو پرز(رئیس رئال) ترند شده بود.

رئالی ها از آقای رئیس، تقاضای عاجلانه جذب امباپه را دارند و معتقدند پس از جدایی رونالدو در سال 2018، تنها امباپه است که می تواند جای خالی او را پر کند. او حالا بیش از پیش در قلب هواداران رئال جای گرفته و آنها بی تاب اقدام باشگاه هستند.

در واقع اگر پیش از این جذب امباپه یکی از موارد مورد بحث سران رئال بود، حالا تبدیل به یک وظیفه شده است. رئال پس از هت تریک در فتح لیگ قهرمانان، در دو سال گذشته نتوانسته از یک هشتم نهایی فراتر برود و به نظر امسال هم شانسی برای قهرمانی ندارد و این برای دوست داران رئال آزاردهنده است.

از سوی دیگر برخی معتقدند رئال مادرید بیش از امباپه به بازیکنی مثل هالند نیاز دارد و او در شرایط کنونی که رئال در خط حمله مشکل گلزنی دارد، بیشتر به کار می آید. در واقع شاهد یک دودستگی در میان هواداران و رسانه های مادریدی هستیم.

برچسب‌ها: رئال مادرید امباپه هالند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

140 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1399/12/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi