خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

ماتری:کونته کاری فوق العاده کرده است

ماتری:کونته کاری فوق العاده کرده است
الساندرو ماتری مهاجم سابق یوونتوس، در آستانه دیدار بانوی پیر و اینتر در مورد این دیدار و مربیان دو تیم صحبت کرده است.

نام ماتری در یوونتوس با گل و جام های فراوان گره خورده است. این مهاجم سابق که حالا دستیار سیمونه اینزاگی در لاتزیو است، به تازگی گفتگویی با گاتزتا دلو اسپورت انجام داده است و راجع به دیدار امشب یووه و اینتر و همچنین تجربه همکاری با پیرلو و کونته حرف زده است. بخش هایی از صحبت های او را در ادامه می خوانید:

مهاجم ایتالیایی در مورد بهترین بازی اش در پیراهن یووه گفت:

در دومین مقطع حضورم در یوونتوس به مدت 6 ماه به طور قرضی به این تیم آمدم. در لیگ خیلی کم بازی کردم اما توانستم در جام حذفی تاثیرگذار باشم. به نظرم بازی برگشت نیمه نهایی مقابل فیورنتینا بهترین نمایشم در پیراهن یوونتوس بود. بازی رفت را باخته بودیم اما توانستیم نتیجه را در دیدار برگشت عوض کنم. من، پریرا و بونوچی گل زدیم. در فینال مقابل لاتزیو هم در آستانه گلزنی بودم.
ماتری در دوران حضورش نه تنها زیر نظر کونته بازی می کرد، بلکه با پیرلو نیز هم تیمی بود. او در مورد این دو نفر می گوید:

آندره آ یک رهبر بی سر و صدا بود که ایده هایش را در مستطیل سبز اجرا می کرد و همیشه چیزی برای ارائه در زمین داشت. در مورد کونته هم باید بگویم که او تا به اینجا کارهای فوق العاده ای انجام داده است. اصلا آسان نیست که در اولین فصل به قهرمانی سری آ برسید اما اینتر در حال حاضر دو فصل است با او برای قهرمانی تلاش می کند.
ماتری در مورد دیدار امشب اینتر و یوونتوس نیز گفت:

هنوز هر اتفاقی ممکن است. یک گل برتری باعث نمی شود که حاشیه امن داشته باشد. هر دو تیم می خواهند نشان دهند سطح بالایی دارند. کونته مهاجمی مثل لوکاکو دارد و پیرلو هم روی رونالدو حساب باز کرده است. مهاجم پرتغالی احترام زیادی برای پیرلو قائل است و رابطه خوبی بین آنها برقرار است.

برچسب‌ها: الساندرو ماتری آندره آ پیرلو آنتونیو کونته

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

75 --اتحاد3نفره-- (ح)1399/11/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi