خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

کونته: باید باعث افتخار هواداران مان باشیم

کونته: باید باعث افتخار هواداران مان باشیم
به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا ایتالیا بین دو تیم اینتر و یوونتوس و به میزبانی نراتزوری برگزار شد که این مسابقه با نتیجه 2-1 به نفع شاگردان آندره پیرلو تمام شد تا بیانکونری نیمی از راه صعود را طی کرده باشد. با این حال آنتونیو کونته معتقد است که اینتر برای جبران بازی رفت و صعود به مسابقه فینال به یک عملکرد عالی مقابل یووه احتیاج دارد.
آنتونیو کونته، سرمربی اینتر پیش از بازی حساس تیمش مقابل یوونتوس به نوعی فشار را از روی شاگردانش برداشته و می‌گوید جدا از نتیجه آنها باید عملکردی افتخارآمیز داشته باشند. کونته گفت: " ما می‌دانیم که باید باعث افتخار هواداران مان باشیم. بچه ها آگاه هستند که هرکسی این پیراهن را بپوشد باید فارغ از نتیجه، باعث افتخار طرفداران شود. این باید رسالت ما باشد."
کونته در ادامه گفت: " ما باید خیلی کار کنیم و به روش درستی برای این بازی آماده شویم. این بهترین چیز برای متقاعد کردن بازیکنان است که می توانند در این بازی برنده شوند. ما باید عزم راسخی داشته باشیم و سعی کنیم کامل باشیم زیرا فقط می توانیم یوونتوس را با عملکرد عالی شکست دهیم."

برچسب‌ها: اینتر میلان آنتونیو کونته یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

68 ⭐ Fc Taha ⭐1399/11/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi