خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

ستاره اینتر، گزینه لیورپول برای حل مشکل بزرگ

ستاره اینتر، گزینه لیورپول برای حل مشکل بزرگ
باشگاه لیورپول برای تقویت خط دفاعی خود به دنبال جذب میلان اشکرینیار از اینتر است.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در یک مسابقه حساس و مهم مقابل منچسترسیتی قرار گرفت؛ دیداری که با پیروزی غیرمنتظره و 4-1 تیم پپ گواردیولا در آنفیلد خاتمه یافت تا رویای دفاع از عنوان قهرمانی برای قرمز ها تا حدود زیادی بر باد برود چرا که آنها با وجود یک بازی بیشتر نسبت به سیتی 10 امتیاز کمتر دارند.

یکی از بزرگترین مشکلات لیورپول در این فصل ضعف این تیم در خط دفاعی بوده است؛ جایی که آنها از ابتدای فصل با بدشانسی های زیادی از جمله مصدومیت طولانی مدت ویرژیل فن دایک و جو گومز روبرو شدند. وضعیت وقتی برای تیم کلوپ دشوارتر شد که در این مدت گزینه های جانشین مثل جوئل ماتیپ و فابینیو نیز با آسیب دیدگی روبرو شدند.

در واقع به نظر می رسد که تیم یورگن کلوپ به تقویت اساسی در خط دفاعی خود احتیاج دارد. در این راستا طی ماه‌های گذشته گفته شد که لیورپول علاقه زیادی به جذب میلان اشکرینیار از اینتر دارد. مدافع اسلواک تا سال 2023 با نراتزوری قرارداد دارد و اکنون توتومرکاتو مدعی شده که این باشگاه انگلیسی قصد دارد اقدامات جدی خود را برای به خدمت گرفتن این بازیکن آغاز کند؛ در واقع به نظر می‌رسد که کلوپ اشکرینیار را گزینه مناسبی برای تقویت خط دفاعی تیمش تلقی می کند.

برچسب‌ها: میلان اشکرینار اینتر میلان لیورپول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

85 --اتحاد3نفره-- (ح)1399/11/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi