خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,273

خودنمایی نیازمند در دومین بازی با بازوبند کاپیتانی

خودنمایی نیازمند در دومین بازی با بازوبند کاپیتانی
به گزارش "ورزش‌سه"، البته این اولین بار نبود که نیازمند به بازوبند کاپیتانی سپاهان رسیده بود؛ این بازیکن که سومین سال حضور خود در سپاهان را پشت سر می‌گذارد امسال در بازی مس رفسنجان و سال گذشته نیز در مصاف با نساجی مازندران هم بازوبند کاپیتانی طلایی‌پوشان را بر بازو داشت؛ همان بازی معروفی که سپاهانی‌ها چهار بار به تیرک زدند، اما شاگردان امیر قلعه‌نویی و پیام نیازمند با شوت سرکش محمد میری مغلوب شدند.

نکته جالب اما صحبت های علیمحمدی در مورد کاپیتانی نیازمند بود که نشان می‌دهد، سپاهانی ها بیشتر از هر زمانی همدل و امیدوار به قهرمانی ششم خود در لیگ برتر هستند. علیمحمدی در بخشی از مصاحبه خود در این مورد گفت:« آقا محرم در این مورد با من صحبت کردند و گفتند دوست دارم امروز کاپیتان پیام باشد. این مسائل در تیم ما جایی ندارد. پیام بازوبند را بست و همه او را حمایت کردیم. روز خوبی برای او و تیم بود. خدا را شکر بردیم. این مسائل حاشیه‌ای است و به آن فکر نمی‌کنیم. با تمرکز و برای موفقیت های بعدی به جلو نگاه می کنیم.»

نیازمند که بارها اعلام کرده الگوی خودش در دروازه‌بانی مانوئل نویر است، بارها در دربی اصفهان با خروج های خوبش حتی بیرون از محوطه جریمه به خوبی فضاهای پشت مدافعین را پوشش داد و از این لحاظ با توجه به بازی با پای خوبی که دارد. یکی از بهترین و مطمئن ترین دروازه‌بانان فوتبال ایران محسوب می شود.

اما عملکرد‌ خوب نیازمند در این دیدار تنها به این خروج ها خلاصه نشد؛ اوج کار نیازمند در دقیقه ۵۷ روی ضربه دیدنی میلاد جهانی روی یک ضربه ایستگاهی بود که واکنش خوبی روی این توپ داشت. نیازمند اگرچه در این مسابقه یکبار مغلوب ضربه زیبا و فنی شنانی شد، اما یکبار هم ضربه این بازیکن به سمت دروازه رابا یک واکنش خوب راهی کرنر کرد، تا در مجموع روز خوبی را در دومین بازی با بازوبند کاپیتانی سپاهان در لیگ بیستم تجربه کرده باشد.

برچسب‌ها: نیازمند سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

101 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/11/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi