خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لاتزیو
اتحاد لاتزیو
41
260

فرزند نوه دیکتاتور مشهور ایتالیایی به لاتزیو پیوست

فرزند نوه دیکتاتور مشهور ایتالیایی به لاتزیو پیوست
فرزند نوه موسولینی رسما عضو تیم زیر ۱۹ سال لاتزیو شد.
به گزارش فوتبالی، رومانو فلوریانی موسولینی، پسر نماینده پارلمان اروپا الساندرو موسولینی و نوه بنیتو موسولینی (دیکتاتور مشهور ایتالیایی) که در پست مدافع راست در آکادمی لاتزیو حضور داشته به طور رسمی عضو تیم زیر ۱۹ سال لاتزیو شد. این خبر را رسانه‌های ایتالیایی منتشر کرده‌اند.
رومانو هیچ علاقه ای به سیاست ندارد و در گفت و گویی کوتاه با یکی از رسانه‌ها گفته هیچ صحبتی درباره نسبت خانوادگی‌اش با بنیتو ندارد. مادر رومانو هم گفته: هیچ مداخله ای در تصمیمات فرزندم صورت نگرفته.
مسئله حاشیه‌ای اما آن جاست که برای برخی هواداران لاتزیو، موسولینی یک نام بسیار مهم و محبوب به شمار می‌رود و رسانه Il Fatto Quotidiano با بیان این نکته به حاشیه‌هایی که احتمالا قرار است برای این بازیکن ۱۸ ساله رخ دهد پرداخته است. لاتزیویی‌ها در ضلع شمالی ورزشگاه المپیکو می‌نشینند و بسیاری از آن‌ها هم سلام فاشیستی مربوط به دوره موسولینی می‌دهند و هم از شعارهایی با همان مضمون استفاده می‌کنند.
نام گروه هواداری متعصب لاتزیو Irriducibili به معنای تسلیم ناپذیران است که به دلیل تحرکات سیاسی فراوان در ورزشگاه مدتی هم از حضور منع شده بودند. در آن دوران ممنوعیت که البته رمی‌ها هم محروم بودند، پشت دروازه ضلع شمالی خالی بود و کسی حق حضور در آن جا را نداشت.

برچسب‌ها: لاتزیو نوه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

225 Bᴀʀᴄᴇʟᴏɴᴀ1399/11/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi